Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Alleen op vakantie naar Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

daan95

New Member
Hoi hoi,
Ik ik ben nieuw hier en weet dus niet of dit in de goede categorie staat.,
Ik heb al lange tijd plannen om een roadtrip aan de westkust van Amerika te maken.
Nu was het eindelijk zo ver dat ik met mijn vriendin een plan aan het maken was om het te gaan doe alleen nu is mijn relatie tot een einde gekomen.
Nu wil nog steeds graag op reis gaan maar mijn vraag is of dit alleen te doen is en of dat iemand daar ervaring mee heeft want de twijfel om het te gaan doen is best wel groot omdat ik het best een flinke stap vind om alleen weg te gaan
Groeten Daan

Dag Daan. Ik ben ervaringsdeskundige op het gebied van alleen reizen naar de USA. Momenteel plan ik zelf ook weer een reis voor september 2024 en het lijkt er op dat ik die reis ook alleen ga doen.
Voordeel: Je kunt de reis helemaal doen zoals je zelf wil doen / Je kunt net zolang op een plek blijven totdat je het zelf genoeg vindt. In mijn geval is dat handig aangezien ik fotografie als hobby heb.
Nadeel: Tsja, geen gezelschap om af en toe samen te praten of enthousiasme te delen over wat je ziet / meemaakt. Persoonlijk vond ik het restaurant bezoek het meest vervelend om alleen te doen. In het begin had ik het idee dat alle ogen op mij gericht waren. Nu ben ik er aan gewend. Maar als je echt niemand kan vinden om samen te reizen dan zou ik je langgekoesterde wens om de roadtrip te maken gewoon realiseren hoor! Dan maar alleen.
Grt Dirk

Hoi Daan, ik wil al enige tijd een stedentrip doen in de westkust. LA, Vegas, San Francisco en misschien San Diego. Stuur me berichtje als je interesse hebt.

Beste Daan.

Ook ik wil graag naar de westkust van de VS dit jaar. Ik ben zelf aan het kijken voor een roadtrip in februari of maart. Stuur me gerust een privebericht!

Hey Daan, vanaf nu tm half/eind maart heb ik de mogelijkheid een trip te maken en VS lijkt me erg aantrekkelijk en wil wel die kant op. Wanneer was jij van plan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...