Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Alleen reizen in Patagonië

Ilseo

New Member
Hi!

Online kan ik weinig info vinden over alleen reizen in Patagonië. Ik ben benieuwd naar andere ervaringen! Zijn er bij. veel andere solo reizigers?

Hoor het graag!

Groetjes, Ilse

Ik ben ooit alleen in Ushuaia geweest en dat is best doenbaar. Er rijdt een bus van de stad naar het nationaal park, bootexcursies kan je boeken bij een van de vele kantoren in de haven en ook bij de toeristische dienst kunnen ze een lijst geven van allerlei excursies die je kan boeken. Mijn enige bedenking: als je in tierra del fuego np een van de langere wandelingen doet buiten hoogseizoen, is de kans groot dat je weinig andere mensen tegen komt. De paden zijn niet altijd even vlak en er is geen gsm ontvangst, dus als je daar zou vallen ofzo, kan dat wel eens zeer vervelend zijn. Dus als je dit zou willen doen, zou ik persoonlijk ofwel iemand zoeken die meewandelt of anders zeker aan je hotel laten weten waar je precies gaat wandelen. Rest van Patagonia heb ik ook gedaan (zowel chili als Argentinië), maar steeds in gezelschap. Ik denk dat daar over het algemeen hetzelfde geldt als wat ik hierboven beschreven heb.

Solo travel in Patagonia is an amazing adventure with stunning mountains, glaciers, and beautiful landscapes. Plan well for the weather and enjoy the freedom of exploring at your own pace.

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...