Aller last-minute voor volgende week

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilona3

Member
Hey,

Ik zoek iemand om volgende week nog op vakantie te vertrekken, het liefst naar de zon. Met de auto, het vliegtuig of de trein, het maakt me niet uit. Leeftijd of geslacht speelt geen rol zolang we maar goed kunnen opschieten! Ik ben 28 jaar en kom uit Vlaams-Brabant.

Hey Ilona , ik ben Pascal , 36 jaar uit west vlaanderen
ben je ook nog de week erna vrij ? dan begint mijn verlof

groetjes

pascal

Wat hoop je te kunnen doen op deze reis, wat is je doel? Een sportieve vakantie, relaxen, uitgaan, natuur, citytrips ...
Ik heb deze week ook vrij en heb eerlijk gezegd weinig te doen.

Mijn eigenlijke vakantie had in augustus moeten zijn, maar daar heb ik voorlopig nog niemand voor gevonden. Als ik op mijn budget let kan ik trouwens best wel eens 2 keer op verlof gaan. Ik kan het dit jaar gebruiken ^^

Ik ben niet zo'n sportief type maar kayakken, raften, canyoning zijn dingen die ik wel zie zitten tijdens een vakantie. Ik ben niet zo'n uitgaan-type.

Ik had eerder gedacht om een last minute te boeken naar de zon of met de auto naar het zuiden te trekken en te kijken waar we uitkomen. Bij een last minute weet je dus al zeker wat je betaalt aan logies. Als je er zo op uit trekt, kan je wel een vooropgesteld budget hebben maar komt het niet altijd overeen met wat je uitgeeft.

Het is toch een beetje te last minute voor mij. Ik heb graag de belangrijkste zaken goed geregeld op voorhand. Succes nog in elk geval!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan