Amerika-liefhebbers gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellen1978

Member
Hallo,

Zijn er hier nog mensen die houden van Amerika?

Ik ben reeds naar Florida en New York geweest en ik zou het heel leuk vinden om volgend jaar een 12-daagse groepsrondreis in het Westen van Amerika te doen. Eventueel met een paar dagen verlenging voor een pretpark, shoppen, strand.

Zijn er misschien nog mensen uit het Limburgse die dit ook willen?

Let me know :-)

• Leuk
Waarderingen: mmy
Hey Ellen,
Hier Danny 1977 vanuit Limburg :-) Lijkt me wel iets.Wanneer precies had je in gedachte volgend jaar?

greetings

Dag Ellen,

Ik heb vaste plannen om in 2017 naar de USA te reizen. Als jouw plan dan niet gelukt is, laat me dan iets weten.

Groetjes,
Marc Hens

Hey Ellen,
Ik ging sowieso een reis boeken met fox in de lente v volgend jaar voor de westkust vd VS maar ik was aan het wachten op de singlereizen nr de VS. Ze staan nog niet online en weet ook niet of ze die reis nog doen. Een groepsreis zie ik wel zitten
Natuurlijk ik kom niet uit Limburg als dat een probleem voor jou zou zijn! Ik ben een 41 jarige vrouw uit d Druivenstreek
Groetjes
Inge

Hey Ellen,

Al plannen voor die rondreis? Ik zou graag naar Florida en zo gaan maar heb geen reispartner. je spreekt van die 12 daagse groepsreis. Bij welke organisatie heb je dat gezien?
(ben van Gent)
Groeten

Ik zoek ook gezelschap om rond te reizen in de VS (graag ook de prachtige natuurparken)
Eventueel met mobilhome. ik heb NY, SF, Chicago en Philadelhpia gedaan
Ik ben nu ook wel niet uit Limburg :)

Hey Ellen,

Ik ben al een aantal keer naar de USA geweest, maar ik ben er zot op!
Ik heb 3 jaar geleden een rondreis gedaan aan de westkust. Ik zie het nog wel eens zitten om zo'n reis te maken.
Heb je al concrete plannen?

Ik ben 28 jaar en woon in Brecht (provincie Antwerpen).

Laat maar iets weten!

Groetjes,
Tay

hey everybody,

Ik heb ook zeker interesse om zulke reis te doen, so let me know what your plans are ;)

Me, 31j, V, houd van reizen, mensen, natuur, zee, zon,...

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan