Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Amerika September-Oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tilius

New Member
Hey,

ik zoek enkele reisgenoten om in september (voorkeur) of oktober een reisje te maken naar Noord Amerika. Bedoeling is om te vertrekken vanuit Seattle met een huurwagen en daar wat rond te trekken en wat nationale parken te bezoeken (yellowstone, grand teton, rocky mountains). Ter plaatse kunnen we kamperen of overnachten in een motelleke.
Bedoeling is dat het een soort road trip wordt.

Ikzelf ben een 30 jarige jongeman uit provincie Antwerpen. Ben heel sociaal, avontuurlijk en iemand die graag een stukje van de wereld ziet.

Indien interesse, laat maar weten.

gr,

Tijl

Tijl, als je voor 4 weken gaat, 1 700 euro is niet genoeg ; of anders, een kortere versie of meer centen of de meest budgetvriendelijk mogelijk.
Er zijn vaste kosten die niemand kan omzeilen.
Ik zie het niet zitten met je budget. Sorry.
Groetjes
Gecko

Hey

Hey Gecko,

ik zou maar 2 weken gaan daar ik nog maar 2 weken verlof meer over heb. ;-)
Dus voor die periode zou 1700-1800 euro ruim voldoende moeten zijn.
Voor mij is budget niet echt een probleem maar is eerder om richtlijn te geven naar de potentieel geïnteresseerden.

Hi Tijl
Ik heb een interessante prijs gezien van BA ( British Airways ) voor Seattle : 440 euro all-in.
Mag ik vragen waar je naartoe wilt ?
Groetjes
Gecko

Ga ook eens kijken op "Tarief Tracker"....
Succes !
Gecko

P.S. Als je een wagen wilt huren, doe het niet in "downtown" maar op de luchthaven; normaal gezien, is het andersom, maar ja, dit is USA...het is bijna 200 euro verschil.
Bv, ik ga een 'Chrysler Sebring Cabrio" huren, voor 5 weken en dezelfde wagen kost me rond 200 euro meer in 'downtown' dan op de luchthaven ! Straf !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...