andalousia / zuid-spanje eerstdaags

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi hoi ! Effe kurkdroog heel snel :)

- bestemming: andalousie / zuid-spanje
- periode: vertrek eerstdaags, terug begin sept
- transport: mijn wagen (ruim genoeg, zelfs voor 3 beauty-cases :p)
- stijl: rondtrekken, relatief actief (wil wat zien & doen), savonds wel flesje wijn bij de nodige levenswijsheden :p
- logement: tent, camping, CS, ... geen hotels, pokkesaai :p
- budget: maakt me weinig uit... mag low
- type mensen: couchsurfing-types (aka vlot, flexibel, relativerend, grappig, ...)
- leeftijd: 18 a 40 (zelf 26, rijbewijs handig :p) M of V, I don't care...

PS: volledig flexibel... op regio na... want portugal, barca, italie, frankrijk... been there done that ;) Alles aanwezig... wel je eigen pyjama id koffer zwieren, het betere humeur & een moppentrommel ;) Wel snel wezen (weer lekker gepland haha :p)... best gsmnr er meteen bijzetten dus :) Kwestie van snel af te checken of het klikt :p

Ciao !

Hey,

moest je nu begin september vertrekken, zo rond de 3de voor 14 dagen, ben sibiet mee, vorig jaar Andalusia gedaan, en is onvergetelijk !

Hou t in t achterhoofd ! Ma vrees er wat voor... wil dat tomatenfestijn woensdag nie missen peizek... verwacht er wel wat van ;) Wa mensen uit de regio ginds da'k ken overwegen om t er ook op te wagen... en dan zittek maandag op de route del sol ;) Ze voorspellen er ook gigantisch schoon weer... (mss beetje "te")

Merci voor je reactie ! En als 'k dat marginaal edoch folkloristische (klinkt beter :p) tomaten-gedoe laat vallen, dan openen er zich deuren (want kan gerust 1 of 2 weken later vertrekken dan). En dan hoor je absoluut nog van me ! Want idd sowieso voor 10 a 14 dagen (ideale tijdspanne).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan