Booking.com

Anything in the UK, Scotland or Ireland...

Mojaca

New Member
Lieve anglofielen,

Zijn er mensen die interesse hebben om begin september the Cotswolds en de omgeving te verkennen bij voorkeur d.m.v. zo veel mogelijk te wandelen. De natuur en die heerlijke Engelse kneuterigheid vind ik prachtig, mooie cottages, de tradities, de humor! Ik ben een vrouw van 50 en sinds ik gescheiden ben niet meer op vakantie geweest omdat ik niet alleen wil gaan. Zoals bij velen zijn mijn vriendinnen vaak druk met man en gezin dus dat gaat 'm niet worden. Gelukkig kwam ik deze site tegen. Liefst zou ik een groepje willen vormen met maximaal 4 personen met wie ik een goede klik heb, mensen met dezelfde interesse, liefst een beetje van mijn leeftijd en man of vrouw maakt op zich niet uit. In de toekomst zou ik graag meer dit soort tochten willen gaan maken, Yorkshire Dales, Hadrians Wall, the Lake District...etc. Momenteel ben ik alleen nog maar in de oriënterende fase, als er animo is kunnen we samen de rest organiseren. Mochten er geïnteresseerden zijn en we eerst elkaar willen ontmoeten, zelf ben ik woonachtig in Breda!

Diederik70

New Member
Hallo,

Ik ben zelf op-en-top anglofiel en ik deel duidelijk dezelfde interesses. Zelf zou ik ook graag wat vaker wandelvakanties maken in het Verenigd Koninkrijk, en zoiets is inderdaad fijner in een groep(je) van gelijkgestemden. Toevallig kocht ik voorbije week zelfs nog twee wandelgidsen over routes die me sterk interesseren: The Pelgrim's Way van Winchester naar Canterbury (Northern Downs) en Hadrian's Wall.
Ik ben een (reeds lang) gescheiden man van 49, ben intussen wel vaker alleen op reis geweest, maar in gezelschap lijkt me wel een goed plan. Begin september kan wel wat problematisch worden aangezien er dan ongeveer een opleiding start die ik wil gaan volgen, maar daarover heb ik deze maand nog meer nieuws.
Ben zeker bereid om eens af te spreken om te bekijken of we op dezelfde golflengte zitten, ik woon in Brecht in het noorden van België met een rechtstreekse treinverbinding naar Breda.
Je kan me via deze site of op mijn e-mail (staat in mijn profiel, dacht ik?) contacteren.

Groetjes,

Diederik

Marc8

New Member
Beste Mojaca,

Wandelvakantie in Groot-Brittannië klinkt goed. Ik ben geen anglofiel, maar ben eigenlijk al best vaak het kanaal overgestoken. Vorig jaar heb ik in Cornwall een wandelvakantie gedaan met een groep en zit dit jaar aan een wat andere opzet te denken en dit klinkt erg leuk. Heb je een lange afstandsroute die je daar wilt gaan lopen of heb je nog geen concrete plannen?
Ik ben een man van 50, al weer een tijd gescheiden en woon ook in Breda. Begin september is voor mij geen probleem.

Ik heb net een account aangemaakt. Benieuwd naar je reactie.

Groetjes,

Marc

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan