Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ardennen aan de Ourthe

Status
Niet open voor verdere reacties.

LiekeVe

New Member
Hey, ik ben een meid van 25 en heb bijna geen budget meer om op vakantie te gaan. Daarom dacht ik aan een vakantie in de Ardennen, aangezien het volgende week lekker warm gaat zijn in België. De camping die ik voor ogen heb is gelegen aan de Ourthe en heeft ook een eigen zwembad. In de buurt liggen volgens de beschrijving ook typische dorpjes waar je 's avonds iets kunt gaan eten. Uitgaan zal er denk ik niet bij zitten, maar zo'n vakantie wil ik momenteel ook niet echt.
Ik wil vooral relaxen, zwemmen in de rivier en misschien af en toe een wandelingetje maken en de omgeving verkennen. 's Avonds misschien een glaasje drinken aan een kampvuurtje of langs de oever van de Ourthe, whatever.

De periode waarbinnen ik op vakantie wil gaan is vanaf 22 augustus t.e.m. 31 augustus. Ik zou een overnachting van 5 nachten nemen. Meer mag ook.

Voor meer info over de camping:
http://www.vacansoleil.be/camping/i...ont/camping-bord-de-lourthe-au/VBE/8/2573300/

Ben op zoek naar een leuk persoon, leeftijd speelt niet zo'n heel grote rol. Man of vrouw, mij gelijk. Rokers geen probleem. Wel even duidelijk zeggen dat ik niet op zoek ben naar een date.

Tot binnenkort misschien!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...