astrakef

astrakef

Member
kzal mij ook is bekend maken he

naam ; jan
20 jaar
single en woon nog thuis
hobby's ; kreis heel graag , maar mijn autoke ga nog altij voor omdat dit mijn grootste hobby is ( tuning), zondagvoormiddag ga ik gewoonlijk me onze pa en onze pa zen maten mountainbiken....

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
en ik denk dat ge met een Astra rondrijdt :D "astrakef" :mrgreen:

oswald

Member
ha astraaken, wij gaan ook altijd mountainbiken op zaterdag, leuk hé en zeker in de winter als ter veel modder ligt :p

astrakef

Member
jajaja , das de max , wij zijn vorige week zondag in schilde gaan rijde , de 40 km gedaan , amai kheb nog nooit zohard afgezien , zelfs de manne die da al jaren deden vonde het abnormaal vettig , was ni om te doen en viel op den duur tegen ook , was te veel vant goei bijna alleen ma bos , is geen weggeskes om te bekome , alleen ma slijk gezien .... :D

waar gaan jullie meestal mtb'ke ,

tis te hopen dak in egypte ook is kan gaan fietsen :D

grtzzz...

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
astrakef zei:
jajaja , das de max , wij zijn vorige week zondag in schilde gaan rijde , de 40 km gedaan , amai kheb nog nooit zohard afgezien , zelfs de manne die da al jaren deden vonde het abnormaal vettig , was ni om te doen en viel op den duur tegen ook , was te veel vant goei bijna alleen ma bos , is geen weggeskes om te bekome , alleen ma slijk gezien .... :D

waar gaan jullie meestal mtb'ke ,

tis te hopen dak in egypte ook is kan gaan fietsen :D

grtzzz...
Ik ken er verschillende die in Kasterlee gaan mtb'ken.
Ik woon hier in Vorselaar city ;) Bart & Geert Wellens...
Ik heb nog met die mannen naar school gereden...

oswald

Member
ik ben van oost-vlaanderen, dus meestal daar, maar in de zomer een paar keer in de ardennen, das nog eens geestig zie

astrakef

Member
is een echt leuke hobby , kan soms oek nog ni zo goed volge ma da bouwt zich wel op ,

vind da de perfecte zondag , voormiddag fietsen en namiddag luieren...

MyriamC

Active Member
Mijn ventje is ook zo'n fietsfanaat. In de winter met de MBK, in de zomer de koersfiets. Iedere zondagmorgen gaan ze met een groepke op pad, in de Kalmthoutse heide en zo door naar Holland.
April gaat hij de toerversie van de Amstel Gold Race rijden in Valkenburg (met de koersfiets, 100 km). Hij is niet gewoon van heuveltjes te rijden en er zitten er daar een paar ferme tussen ... dat wordt afzien dus.

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
astrakef zei:
nu gaat het trug goe weer worde se , amai wa zulle die bandjes weer km terkes doen vandeweek :D
Inderdaad zeer mooi weer, ik ben juist in men T-shirt van met de fiets van het werk gekomen.
Jaja elke dag 12Km (als het niet regent of sneeuwt ;) )
Zo is het weer perfect voor mij. 8)

Bovenaan