Australië 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kissiej

New Member
Hoi hoi,

ik ben Kirsten, op weg naar 22, en sinds een paar jaar heb ik het idee om mijn hoofd om naar Australië te gaan. Ik wil eerst afstuderen en zoals het er nu uiziet zou ik tegen december wel klaar moeten zijn.
Daarom wil ik rond januari/februari 2011 op weg, maar ik zoek nog een reisgenoot (of reisgenootjes!!) die (een deel van de tijd) mee wilt :) Ik heb nog geen concrete plannen, maar een maand of 6 moet er zeker inzitten. Helaas kan er in mijn directe omgeving niemand mee en ik hoop dat ik op deze manier een reisgenootje (of meerdere) kan vinden.

Ik hoop dat er iemand is die het gezellig vind om me te vergezellen ;)

hit me up, ik zoek ook wel te gaan. vanaf 01.01.2012 kan ik zolang ik wil :D

hey,

wel ik ben opzoek naar hetzelfde en ik was ook aan het denken om te gaan rond januari/februari. Heb je al iemand gevonden? Van waar ergens ben jij? Laat maar iets weten!!

Groetjes
katrien

Ik kom uit NEderland ;)
Voor de eerste 2 maanden heb ik al 3 reisgenoten. Dus vanaf maart zou er nog plek zijn ;)

Reizen

Hee!
Ik ben een meid uit Twente, 21 jaar.. en wil na mijn afstuderen ook lekker gaan reizen! Zou het leuk vinden samen met een leeftijdsgenoot of meerdere meiden (mochten er jongens bij zijn zou ik ook niet erg vinden) lekker te gaan reizen.
Heb zelf nog niet echt een voorkeur voor bestemming.
Ik vraag me af waarom je graag naar Australie wilt, en zag dat je voor de eerste 3 maanden al reisgenoten had.
Ik zou graag zowieso samen vanaf hier naar daar willen reizen, dus mocht je nog een reisgenootje nodig hebben (en ook voor langer) dan hoor ik het graag.
Misschien kunnen we eens informatie uitwisselen!

Groetjes, Lianne

Hoi Lianne,

ja, waarom zou je naar Aussie willen, hihi ;) Lijkt me gewoon een geweldig land. Ik wil gewoon :P
De eerste (ongeveer) 1.5 maand (vanaf januari) reis ik met 3 andere meiden, daarna zijn we voor nog 1.5 maand met z'n drieën en na april reis ik nog met een ander meisje verder.
Voor de eerste 3 maanden hebben we al een globale route, daarna maakt het ons niet zoveel uit, maar willen we nog wel minimaal 1.5 maand naar Nieuw-Zeeland.
Als je graag samen reist zou je vanaf midden/eind februari aan kunnen sluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan