Australië 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandrav

New Member
Hallo iedereen!
Ik ben van plan om in augustus ergens naar Australië te vertrekken. Ik zou graag in Cairns vertrekken , het weer is er dan goed en dan verder naar Sydney, ik ga voor ongeveer 2a 3 maanden.
Het zou misschien wel leuk zijn om samen met iemand te vertrekken en daarna kunnen we nog zien wat de reis ons brengt.
Liefst een meisje, met een niet te groot leeftijdsverschil en een klein beetje prettig gestoord mag ook wel ;-)
Zelf ben ik 25 jaar hou van avontuur, natuur, feestjes, cultuur, vanalles wat!
laat maar iets weten !

Nog op zoek ?

Hallo iedereen!
Ik ben van plan om in augustus ergens naar Australië te vertrekken. Ik zou graag in Cairns vertrekken , het weer is er dan goed en dan verder naar Sydney, ik ga voor ongeveer 2a 3 maanden.
Het zou misschien wel leuk zijn om samen met iemand te vertrekken en daarna kunnen we nog zien wat de reis ons brengt.
Liefst een meisje, met een niet te groot leeftijdsverschil en een klein beetje prettig gestoord mag ook wel ;-)
Zelf ben ik 25 jaar hou van avontuur, natuur, feestjes, cultuur, vanalles wat!
laat maar iets weten !

Hey :) heb je al iemand gevonden, het klinkt zeer aantrekkelijk :D zelf ben ik 21jaar en ook prettig gestoord zou ook voor 2a 3maand willen groetjes ania

australië

Hallo

Srry voor mijn late reactie maar denk dat ik de mail met reactie had gewist en wist niet dat ik een berichtje had.

Mijn plannen zijn ondertussen al ietsje concreter, ik vertrek begin augustus waarschijnlijk rond de 7de en blijf dan tot begin oktober. Ik ben van plan in Cairns te vertrekken en zo richting Sydney te gaan.

Heb jij al plannen? Heb je facebook?

Grtjs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan