Australië 5à 6 weken:eind december 2010-begin 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Eindelijk ga ik één van mijn dromen waarmaken: ik ben van plan een kleine wereldreis van 4 maanden te maken vanaf de laatste week van december 2010 of begin 2011. Ik zou beginnen in Australië en dan richting Azië gaan. Ik heb al veel ervaring met reizen en zou low-budget gaan (logeren in hostels) of eventueel een camper huren. Vooral het oosten van Australië spreekt me erg aan en hiervoor ben ik nog op zoek naar een reismaatje (liefst V) van leeftijdscategorie 27-36 jaar. Ik zou vliegen op Kuala Lumpur en dan met een lowcostvlucht (Airasia) naar Melbourne vliegen. Alles is bespreekbaar. Ik ben 32 (V) van Oost-Vlaanderen, ben avontuurlijk, sportief, heb een brede interesse en ben positief ingesteld. Ben jij ook op zoek naar een reisgenoot om dit mooie continent te verkennen? Dan graag een seintje op [email protected]. Groetjes!

hey,

er zijn vele hier die iemand zoeken voor australië, slechts weinigen die echt antwoorden :confused:

Zelf ben ik ook vanplan om naar australië te gaan begin 2011. Maar ik wil ook Nieuw Zeeland erbij nemen, dus ik weet de route nog niet.

Azië wil ik ook doen, maar zal voor later zijn denk ik.

azie australie

Hello,
Ben een Vrouw uit Gent. Ik heb ook al veel gebackpackt en verslaafd ah reizen... Ik was al in Australie, NZ, Thailand, Maleisie.... maar ik kan 25 december wel vertrekken voor een 3 à 4 weken... Ik zou Sydney nog wel eens willen doen, maar dan wel west australie, omdat ik daar nog niet was. Misschien kan je daar beginnen? of Azie, wil ik graag nog Indonesie of Cambodia doen... (als het niet die richting is ook nog interesses in Hawaai, Argentinie tot de zuidkaap...)
Als er iets mogelijk is , binnen je plannen,... let me know!
Interesses in Natuur, mensen, uitgaan, avontuur, liften, zwemmen, cultuur,...

afspraak

Hello,