australie eind januari 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

sventeke

New Member
Hey , ik ben Sven

en ik zoek een reisgenoot die mee naar het fantastische australie wil.

Ik vertrek de laatste week van januari voor 3 weken.

Momenteel is mijn idee om met een campervan te gaan rondtrekken, maar ik sta open voor allerlei suggesties.

Ik heb graag veel afwissling dus ik zie het zitten als zon,beach ,natuur ,citytrip, avontuur.

Nog iemand die dit ziet zitten of intresse heeft? Contacteer me,

greetz
Sven

Laatst bewerkt:
heykes,

was hier ook een beteke aan het neuzen en zag je berichteken. awel ikke gaan ook naar aussie binnenkort, rondreizen met een camper. al voor de 2e keer! joehoe!!
maar ik denk dat we mekaar just gaan missen. wijle vertrekken den 3e maart voor een 4 tal weken.
misschien dat we mekaar wel ergens voorbijvliegen :smile:.
met de camper rondtrekken is een echte aanrader jong!! ge doet wat ge wil en ge gaat staan waar ge wilt. alles is ook supergoed voorzien op rondtrekkende mensen!! op elke parking staat er wel nen bbq en ne poembak om achteraf uwen afwas te doen.

hebt ge al een reisroute? wij hebben in 2006 de hele oostkust afgereden. echt de moeite. maar nu hadden we (ikke en mijne pa) echt zin om het echte "rode" australie te zien. we vertrekken n vanuit melbourne naar adelaide en vandaar recht door de outback naar darwin. veeeeel zand dus deze keer maar ook uluru, the olga's, kakadu,....

ale ik moet u ni zeggen dak er vreet naar uitzien he!!

als ge contact wilt opnemen [email protected]

toedeloe en groetekes

marijke
xxx

hey aussiepoohke,

ja dat zou tof zijn dat we mekaar ergens kruisen, alhoewel ben dan al weer weg als jij eraan begint ;-(

Maar wie weet, misschien op een andere reis een keer. Als je nog aanraders hebt voor volgend jaar of zo, laat maar weten.

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan