Booking.com

Australie, januari on a budget 4w

Status
Niet open voor verdere reacties.

usa2013

Member
Zo de titel zegt het allemaal zeker!
Ik ben 27 jarige man, west vlaanderen.

Al wel wat reiservaring in het verleden met reisgenoten.

De tour zou ik wel wat clichétour willen doen, dus een beetje de hoogtepunten.
voor de rest sta ik open voor suggesties. Australie is wel duur dus ik zou de kosten graag wat willen drukken met overnachting in tentje af en toe en zelf koken.

Dus interesse: pm mij! Ik zou nog zo'n 3tal mensen zoeken!

Sven81

Active Member
Hey,

Ik ben nog vrij in januari en ik zie dat wel zitten!
Ik ben van Kortrijk, jij?

Groetjes, Sven

Sven_027

Active Member
Hoi daar! Vanaf 7 januari zit ik in Melbourne voor enkele dagen. Nadien zou ik van 11 tot 21 januari Tasmanië bezoeken. Nadien opnieuw enkele dagen Melbourne voor de Australian Open en dan via de great Ocean Road naar Adelaide. Van daaruit kunnen we dan misschien een grote trip wagen naar het centrum, voor Uluru en dan zo terug naar en eindigen in Sydney.

Ik denk niet fat dit helemaal overeenkomt met jullie originele plan, maar als jullie dit zien zitten, laat het me zeker weten, want ik reis liever met partners ipv alleen:) heb al veel gereisd met mensen van hier.

Tot snel hopelijk!

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Hoi daar! Vanaf 7 januari zit ik in Melbourne voor enkele dagen. Nadien zou ik van 11 tot 21 januari Tasmanië bezoeken. Nadien opnieuw enkele dagen Melbourne voor de Australian Open en dan via de great Ocean Road naar Adelaide. Van daaruit kunnen we dan misschien een grote trip wagen naar het centrum, voor Uluru en dan zo terug naar en eindigen in Sydney.

Ik denk niet fat dit helemaal overeenkomt met jullie originele plan, maar als jullie dit zien zitten, laat het me zeker weten, want ik reis liever met partners ipv alleen:) heb al veel gereisd met mensen van hier.

Tot snel hopelijk!
Hey Sven,

Als je in Melbourne bent mag je mij ook altijd iets laten weten, Ik vertrek binnenkort ook naar Melbourne. De andere mensen mogen dat ook doen natuurlijk. :)
Al ben ik niet van plan om ver van Melbourne te reizen. Ik heb ik Australië al veel gezien. Zo lang het niet te koud is blijf ik in Melbourne. (y)

Sven_027

Active Member
as in januari dus. Ben je dar dan nog steeds? :) Tasmanie ook al gezizn? :) stuur me maar een mail, dan houden we contact tegen dan.

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
as in januari dus. Ben je dar dan nog steeds? :) Tasmanie ook al gezizn? :) stuur me maar een mail, dan houden we contact tegen dan.
Yep, normaal wel. Ik heb Tasmanië ook al gezien. Ik kan je wel wat info geven over wat de moeite is, al is het lang geleden. :p
Ik stuur je een mail.

Sven_027

Active Member
Hey Sven,

Als je in Melbourne bent mag je mij ook altijd iets laten weten, Ik vertrek binnenkort ook naar Melbourne. De andere mensen mogen dat ook doen natuurlijk. :)
Al ben ik niet van plan om ver van Melbourne te reizen. Ik heb ik Australië al veel gezien. Zo lang het niet te koud is blijf ik in Melbourne. (y)

Ik ben van plan om enkele mat hen van de Australian Open bij te wonen. Kan je me daar bij helpen? :)

Marjanne

New Member
Hej boys ,
Ik ben momenteel al in australie maar zou het leuk vinden als het allemaal geregeld geraakt en als het klikt enzo om mee te reizen met jullie
Usa2013 wanneer zou jij naar Australië gaan juist?
En Fred jij bent nu al in Melbourne ? Of wanneer juist?
Groetjes vanuit de Australische outback (tussen cairns and cape york)

usa2013

Member
Hey!
Ik kom aan rond 15 januari. Rond 22e spreken ik en sven af in melbourne om een roadtripke te doen naar adelaide en dan langs binnen terug naar sydney, ongeveer 14 dagen. Daarna ga ik nog wat naar het noorden en doe de natuurparken rond sydney. Ik blijf ongeveer 4 weken

Fred.

Administrator
Forumleiding
Travel Advisor
Hej boys ,
Ik ben momenteel al in australie maar zou het leuk vinden als het allemaal geregeld geraakt en als het klikt enzo om mee te reizen met jullie
Usa2013 wanneer zou jij naar Australië gaan juist?
En Fred jij bent nu al in Melbourne ? Of wanneer juist?
Groetjes vanuit de Australische outback (tussen cairns and cape york)
De 5e november (avond) kom ik aan in Melbourne.
We kunnen zeker afspreken. Geen probleem. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
World Nomads Travel Insurance
Bovenaan