Australië / Nieuw-Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

cheeky

New Member
Ik ben van plan om vanaf december 2008 voor 3 of 4 maanden naar Australië en N-Z te trekken. MAAR alleen is maar alleen en dus ben ik op zoek naar een of meerdere personen om dit avontuur mee te delen.
Concrete plannen zijn er nog niet want die maak ik het liefst samen met diegene(n) die mee gaat(n).

Mijn naam is Karen, ik ben 31 jaar en woon in Hasselt. Ik hou van reizen, natuur en avontuur. Ben jij iemand die graag lacht en jong van geest bent? Neem contact op!

Groetjes:cool:

reizen

hey,
Zelf ben ik ook van Limburg.
Heb je zin om eens af te spreken en reiservaringen te delen?
grtjs Els

Hoi Els,

We kunnen zeker eens afspreken. Van waar ben je precies?
Als ik het goed lees ga je voor de 1ste keer op een dergelijk avontuur?!
Wanneer vertrek je?

Ik vertrek het laatste weekend van november. De bedoeling was om 6 weken Oz te doen en daarna 6 weken N-Z, maar de plannen zijn al veranderd.
December verken ik de route van Sydney naar Cairns en eventueel nog Darwin maar daar ben ik nog niet uit. Op 1 januari vlieg ik naar Auckland (N-Z) om daar dan 2 mensen te ontmoeten die ik via internet heb leren kennen. Samen willen we een camper huren om dan gedurende 6 weken N-Z te doorkruisen.
Op 16 februari vlieg ik dan terug naar Oz tot het einde van die maand. Ik zou dan het rode hart willen doen en als ik Darwin nog niet gezien heb dit dan alsnog doen.

Voor die hele periode in Oz ben ik nog alleen en zou ik graag nog gezelschap vinden. Ik ben momenteel verschillende opties aan het verkennen voor de tickets en zou die liefst zo snel mogelijk boeken.
Voor de periode N-Z zijn Loes, Nicky en ik nog naar een 4de persoon op zoek.

Mocht je dit interesseren neem dan snel contact met me op. (0498/760775)

Groetjes
Karen

Nz-oz

Karen,

Ik zou zeker eens willen afspreken. Het hele verhaal opschrijven is een beetje lang.
Momenteel kan ik nog niet zeggen wanneer ik ga vertrekken omdat ik nog werk. En de situatie opt werk is een beetje onduidelijk :confused: dus ik kan eigenlijk niks inschatten.
Verder lijkt me dit wel een leuk voorstel en zou ik me wel bij jullie willen aansluiten.
grtjs :cool:

ivm route Sydney-Brisbane

Hoi Karen,

Ik ben Veerle, 28 en woon in Antwerpen. Ik vertrek 23 september al, maar zou in december het stuk tussen Sydney en Brisbane graag afreizen. Ik lees dat jij dat ook plant, zin om eventueel eens te kijken waar onze planning geliJkloopt?

Laat maar weten: [email protected]

groeten
Veerle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan