Hi,
Ik ben Maud, 18 jaar, en ik wil volgens jaar november richting Australië voor een langere periode (zo’n 4 maanden). Ik wil graag na m’n vwo afgerond te hebben en voordat ik aan een nieuwe opleiding begin, graag een nieuw stukje van de wereld zien. Ik zou dat graag willen doen of een begin hieraan maken met een reismaatje. Iemand interesse? Laat het weten
hi ik vlieg eind februari naar australië, ik begin mijn reis in melbourne en reis langs de kustlijn omhoog richting hopelijk cairns. het lijkt me leuk om samen met iemand te reizen of mensen daar tegen te komen! lijkt me leuk om contact op te nemen, ik ben ook 18! groetjes pippa
Hi,
Ik ben Maud, 18 jaar, en ik wil volgens jaar november richting Australië voor een langere periode (zo’n 4 maanden). Ik wil graag na m’n vwo afgerond te hebben en voordat ik aan een nieuwe opleiding begin, graag een nieuw stukje van de wereld zien. Ik zou dat graag willen doen of een begin hieraan maken met een reismaatje. Iemand interesse? Laat het weten
Hi, ik ben Anna, 18 jaar en wil ook graag in mijn tussenjaar eind 2023 naar Australië. Ik zou ook ongeveer 4-5 maanden willen reizen. Ik zoek ook een reismaatje!