Australie/NZ

• Onderwerp starter Onderwerp starter danas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

danas

New Member
Heey!?

Ik ben Dana, 20 jaren jong, spontaan en ben altijd in voor een feestje, het lijkt me fantastisch om dit deel van de wereld te zien en ben opzoek naar iemand/meerderen die het leuk vinden om samen met mij een reis naar Australië te beginnen.. hoeft niet de hele reis te zijn maar samen een weg zoeken is altijd leuker dan alleen!
Mijn plan is om rond December 2010 te vertrekken en toch voor langere tijd weg te blijven.. Ik heb verder nog geen plannen, het lijkt me leuk om ergens te starten en verder wel te zien waar het schip strandt! vooral heel belangrijk..
De wereld zien, Lol maken en genieten!?

ik hoor het graag! [email protected]

Hey Dana,

Ik ben bijna 22 en was aan het denken om rond januari/februari voor ongeveer een jaar naar Australië te gaan. Heb jij al iets vastliggen? Ga je alles zelf regelen of via een reisorganisatie? Misschien kunnen we eens ideeën uitwisselen?

Katrien

Heey!?

Ik ben Dana, 20 jaren jong, spontaan en ben altijd in voor een feestje, het lijkt me fantastisch om dit deel van de wereld te zien en ben opzoek naar iemand/meerderen die het leuk vinden om samen met mij een reis naar Australië te beginnen.. hoeft niet de hele reis te zijn maar samen een weg zoeken is altijd leuker dan alleen!
Mijn plan is om rond December 2010 te vertrekken en toch voor langere tijd weg te blijven.. Ik heb verder nog geen plannen, het lijkt me leuk om ergens te starten en verder wel te zien waar het schip strandt! vooral heel belangrijk..
De wereld zien, Lol maken en genieten!?

ik hoor het graag! [email protected]

hy ik ben maarten 23j en heb ook plannen om rond december een reis te maken naar Australië en zou graag toch de 1ste maand met iemand willen gaan.
moest je nog niemand hebben mag je zeker iets laten weten!!!

maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan