Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

australie oktober 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolientje

New Member
Hey,
Ik ben Caroline, 23j en afkomstig uit Antwerpen.
Ik zou graag volgend jaar gedurende een half jaartje of zo door australie trekken (met misschien enkele stop-over-plaatsen). Ik wil dit echter niet alleen doen en zoek dus een reisgenootje. Ik zou graag veel van de natuur willen zien (misschien een auto huren), avontuurlijke activiteiten willen doen (surfen, raften,..) en af en toe gezelllig feestje. Is er iemand die ongeveer hetzelfde van plan is? Laat maar iets horen...
Groetjes,
Caroline

australië

Hallo,

Ik ben van plan om in januari naar Nieuw-Zeeland te gaan en vervolgens misschien Australië alles bij elkaar misschien 4-6maand onderweg.
Australië lijkt me wel iets, misschien heb je wel interesse voor Nieuw-Zeeland? Laat maar iets weten ...

Hey Jurgen,
Januari is wel wat te snel voor mij aangezien ik werk en dus loopbaanonderbreking moet kunnen regelen. Kga eerst nog een weekje snowboarden in januari... dan hebben we dat ook toch nog even gehad. Ik denk echt ergens te vertrekken in september of zo.
Groetjes

Hai,

Ik ben nu nog aan het studeren, men laatste jaar afmaken maarrr, u plan is mijn plan...wou de zomer houden om te sparen en dan hup vertrekken voor een half jaar...dus mss moeten we het maar is bekijken...

Idd... ik ga me eerst eens wat meer informeren over wat de mogelijkheden zijn. Heb jij al iets in je hoofd uitgedoktert? Kheb nog al wat reacties gehad en we kunnen misschien idd samen gaan... wie weet.
groetjes!!

Wel, mijn beste vriendin is vorig jaar een half jaar gaan ronddtrekken, dus via haar kan ik wel aan heel wat concrete info geraken. Ik wil zoiezo heel wat van het land zien, maar ook echt meer dan dat, een feesje hoort er voor mij echt wel bij.. en wil out checken of surfen nu echt zo verdomd moeilijk ik t'is echt een droom van me.. mss kunnen we is bekijken of wa kwa idee en karakter beetje op zelfde lijn zitten...

ivm Australiëreis

Hoi Caroline,

Ik zie nu pas je bericht en vroeg me af of je al een reisgenoot hebt gevonden?
Ikzelf ben 28, woon ook in Antwerpen en vertrek 23 september al!
Uiteraard kijk ik er enorm naar uit, maar plots leek het me toch leuk om af en toe iemand tegen te komen met wie je dingen samen kan doen, met wie je eens Nederlands kan spreken, ....

Zijn jouw plannen al heel concreet? Zin om eens te kijken of we elkaar ergens kunnen tegenkomen?
Laat maar weten: veerle_souv@hotmail.com

groeten en sowieso wens ik je een prachtige reis!
Veerle

Australie

Hey Caroline,

Ben je ondertussen al vertrokken? Hoe ziet je reisroute er uit?
Zelf ben ik ook nog op zoek naar een reisgenoot, misschien heb je wel interesse?

grtjs Els

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...