ik ben Kelly, 24 jaar. Ik zoek iemand die graag voor enkele weekjes naar Australië of Peru wil gaan om daar rond te trekken met de rugzak. De bedoeling is om er een very low budget vakantie van te maken en op plaatsen proberen te komen waar de echte toeristen nooit komen. Heb je interesse? Dan mag je zeker iets laten weten! Over de bestemming ben ik nog niet helemaal uit, andere voorstellen zijn altijd welkom!!!!
En wat dacht je van 3 weken Nieuw-Zeeland eind januari -midden februari al dan niet in combinatie met enkele dagen Singapore? Laat maar iets weten? Hiervoor zou je best wel snel beslissen/boeken.
Ik heb ook enkel mijn vlucht al geboekt ze. Voor de rest zien we wel...Lekker spannend. En met de tent zal er altijd wel ergens een plaatsje zijn om te slapen veronderstel ik...
Nuja, veel plezier...moest je goeie hints hebben. Altijd welkom...
Ik moet in de buurt zijn voor mijn werk dus ga binnen een dikke maand al naar die regio vertrekken. Ik zou rond 22/23/24 jan. in Christchurch moeten aankomen (weersafhankelijk).
ik ben van plan om volgend jaar rond september ergens een paar weken naar australie te gaan
moest het niet te laat zijn voor jou en je interesseren ,laat maar iets weten dan hé
ik ben van plan om volgend jaar rond september ergens een paar weken naar australie te gaan
moest het niet te laat zijn voor jou en je interesseren ,laat maar iets weten dan hé
Hey!
Ik las net dat jullie misschien van plan zijn om naar Australië te reizen? Al concrete plannen? Ik zou ook graag gaan, vertrekken rond augustus en dan voor ong 3 maanden. Low budget rondreizen en daar wat werken. Heb zelf nog niks concreet omdat ik het liever niet alleen wil doen... Dus als't jullie interesseert, laat maar iets horen.
Ik ben op zoek naar een reisgezel om in april twee weken rond te trekken. Ik heb twee tickets van Lufthansa voor een zelf te kiezen bestemming die geldig zijn tot eind april. Het maakt mij niet uit naar waar ik ga, als het maar low-budget is. Als je dat iets lijkt om samen te reizen kan je mijn tweede ticket voor een prijsje overnemen.
Laat iets horen als je interesse hebt.