Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Australie september 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofie.australia

New Member
Hey,

Ik vertrek eind augustus/begin september voor 5 maanden naar Australie. Alleen is maar alleen dus het lijkt me leuk om de reis te beginnen (eindigen mag ook) met één of meerdere reisgenootjes.
Ik heb nog geen concrete plannen van hoe, waar en wat ik juist ga doen. Ik wil graag "go with the flow" rondtrekken. Avontuur, relaxen, cultuur, natuur... en soms ook wat werken (om de uitgaven binnen de perken te houden) staan op mijn programma.

Zijn er mensen die ook die periode naar Australie trekken en (gedeeltelijk) willen samen reizen? Laat maar weten.... (sofie.australia@gmail.com)

Groetjes

Sofie (26, Antwerpen)

Hey Sofie,

Ik wil zelf ook al heel lang naar Australië om er es gaan rond te trekken en inderdaad alleen is maar alleen! Zijn jouw tickets al geboekt? Ik kan wel geen 5 maanden gaan ( door het werk), 3 maanden moet normaal gezien wel lukken. Welk deel van Australië zou je willen doen? Laat maar iets weten!
Ik heet Britt, ben er 30 en woon in Limburg.

Groetjes, Britt

Hey Britt,

Mijn tickets zijn al geboekt. Ik vetrek op 31/08 naar Cairns. Heb deze bestemming gekozen omdat het daar in September nog behoorlijk mooi weer is. Meer zuidelijk = meer kans op regen en kouder weer. Ik ben van plan om vanuit Cairns zuidwaarts te trekken via de oostkust. Voor de rest heb ik nog niet echt plannen. Ik sta open voor vanalles...
Heb jij al tickets? of ideeen wat jij graag zou willen doen?

Ik hoor het wel...

Groetjes

Als je wil kan je me ook mailen op sofie.australia@gmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...