Mijn naam is Dominique, 20 jaar oud en ik ben op zoek naar een reisgenoot om in september 2010 mee te vertrekken naar Australie! Hier wil ik een jaar gaan reizen en werken! Ook staat Nieuw Zeeland in de planning!! Verder heb ik nog geen concrete plannen! Wil zo veel mogelijk zien,doen, beleven en genieten!!
Ik ben Cliff, 25 jaar oud en ga ook naar Australië voor een jaar. Ik kan wel pas vanaf november omdat mijn loopbaanonderbreking dan pas ingaat. Mijn idee is om te starten in Sydney en dan verder Australië door te reizen. Nieuw-Zeeland is natuurlijk ook een must Laat me weten als je geïntresseerd bent om eventueel samen rond te reizen.
Klinkt goed hoor! Ben je ook van plan om te gaan werken in Australie? En wil je zelf alles regelen of wil je met een organisatie gaan? Sydney lijkt me inderdaad ook een erg leuk beginpunt!
Ik ben ook van plan om ginds te werken om zo verder de reis te financiëren. Ik heb al vele organisaties opgezocht en Activity International en Wep zij wel interessant. A I heeft bijvoorbeeld een starterspakket voor ca. 300euro. Met heel wat interessante voordelen. Je moet het zelf maar eens checken. Ik zal via een pm mijn e-mail doorsturen zodat je me kunt toevoegen op msn dat babbelt altijd makkelijker.