Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Australië vanaf 23 sept 2008!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veerle

New Member
Hoi,

Ik vertrek op 23 september 2008 naar Australië. Op de planning staat volgende tour: Sydney, Darwin, Cairns, Brisbane. Dat zijn de grote lijnen alvast, verder zoek ik het nog uit.
Zijn er mensen die tussen september en januari ook van plan zijn die regio's aan te doen en zin hebben om eens iets samen te ondernemen?

Laat maar weten wat je plannen zijn en dan kijken we of die soms gelijklopen met die van mij en we elkaar eventueel kunnen treffen?

veerle_souv@hotmail.com

Ik ben trouwens 28 en woon in Antwerpen.

Groeten
Veerle​

LeUK!!!

Hoi,​

Ik vertrek op 23 september 2008 naar Australië. Op de planning staat volgende tour: Sydney, Darwin, Cairns, Brisbane. Dat zijn de grote lijnen alvast, verder zoek ik het nog uit.
Zijn er mensen die tussen september en januari ook van plan zijn die regio's aan te doen en zin hebben om eens iets samen te ondernemen?​

Laat maar weten wat je plannen zijn en dan kijken we of die soms gelijklopen met die van mij en we elkaar eventueel kunnen treffen?​

Ik ben trouwens 28 en woon in Antwerpen.​

Groeten

Veerle​
[/quote]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...