Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

australie

• Onderwerp starter Onderwerp starter vts
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vts

New Member
hallo hallow!

ik ben 23 jaar en net te leuven afgestudeert. 't is al lang mijn droom om naar australië te trekken, en nu is het natuurlijk dé moment. ik ben nu nog via interims wat geld aan 't verdienen om dan naar aus te trekken. graag zou ik zo snel mogelijk vertrekken (ten vroegste april)!

dus ik dacht..ik zal hier eens iets posten, misschien zijn er coole&jonge mensen die dit ook wel zien zitten!!

vaste plannen heb ik niet, en wil ook bewust nie teveel plannen maken op voorhand! ik ga vooral voor het avontuur, de zon en de mensen. ik ben nogal erg go-with-the-flow en zeker gene moeilijke. ojaa en hoe lang ik blijf, heb ik ook nog geen benul van maar zeker enkele maanden. ik ben zeker van plan om wat te werken, en zeker ook wat rond te trekken, maar zou ook graag (in 't begin?) een tijdje ergens willen blijven (stad of rustig dorpje bij een stad ~> maakt niet echt veel uit), om zo andere mensen te lere kenne, en vanalle 'toeren mee te maken' zoals ze da in limburg zo schoon zeggen. ojaa en bodyboarden!

australie trekt mij op veeeele manieren hard aan, dus ik wil wel zeker een stuk gaan rondtrekken! maar ook zeker tijd maken om te feeste, cultuur, chillen,...
tuurlijk wil ik ook cheapass reizen, wat zijn charme heeft! en ook graag een stuk couchsurfen, lijkt me echt te gek!

ik zoek eigenlijk niet per sé iemand die meekomt, maar leek me wel een cool idee om mensen te leren kennen die misschien juist hetzelfde plan hebben. en dan zien we wel!

iemand die graag er eens over wilt prate, only one adress: jeroen_evens@hotmail.com!

adiooos!
jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...