Australië

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten87

Member
Dag iedereen
ik ben maarten 23J en

ik zoek een ongelofelijk leuk cool iemand. Om mee iets ongelofelijk leuk cool ding mee te doen .

Mijn plan is om jaartje naar Australië (of Nieuw-Zeeland ) te trekken met een work travelvisum dus werken en reizen. Hopelijk meer reizen.

Moest je dus nog zonder werk zitten en ni weten wat te doen de komende maanden :d

En moest het jou interesseren dan moede zeker is contact op nemen.

Er staat eigelijk nog nix vast. maar de reis zou iets leuker zijn met 2 dan allen !!
En heb wel het idee om daar een auto (4x4) te kopen en daar mee deel van de reis te doen dus moest je rijbewijs hebben zou leuk zijn maar zeker niet nodig.

zeker laten weten als je mee wil. Ben gemakkelijke persoon om mee op vakantie te gaan. vriendelijk ,goed opgevoed, leider van een jeugdbeweging,......

hoi maarten, hier zijn wel wat mensen die deze plannen hebben. Ik bv, ik zou in januari gaan. Maar ik heb nog niks vastgelegd, beslist, uitgestippeld of wat dan ook.

Ik zou ook work-holdiday visum kiezen gewoon omdat handig is. Ik heb ook interesse in vrijwilligerswerk, maar ik vind allen dingen waar ik voor moet betalen...niet dus. Betalen om te mogen werken.

Zelf wil ik Oostkust doen, het noorden, in sneller tempo het westen en dan de nullarbor doorkruisen met de auto. Dan geruime tijd in tasmanië blijven, natuur. En ook nieuw-zeeland rond gaan.

Dag iedereen
ik ben maarten 23J en

ik zoek een ongelofelijk leuk cool iemand. Om mee iets ongelofelijk leuk cool ding mee te doen .

Mijn plan is om jaartje naar Australië (of Nieuw-Zeeland ) te trekken met een work travelvisum dus werken en reizen. Hopelijk meer reizen.

Moest je dus nog zonder werk zitten en ni weten wat te doen de komende maanden :d

En moest het jou interesseren dan moede zeker is contact op nemen.

Er staat eigelijk nog nix vast. maar de reis zou iets leuker zijn met 2 dan allen !!
En heb wel het idee om daar een auto (4x4) te kopen en daar mee deel van de reis te doen dus moest je rijbewijs hebben zou leuk zijn maar zeker niet nodig.

zeker laten weten als je mee wil. Ben gemakkelijke persoon om mee op vakantie te gaan. vriendelijk ,goed opgevoed, leider van een jeugdbeweging,......

hey ik ben dominique 21 j

ik ben een avontuurier , ik sta voor alles open ,

maar ik wil er wel over praten als dat kan

grt

natuurlijk moet over zo een reis gepraat worden .

de persoon met wie ik zou gaan. Wil ik ook 1st beetje beter leren kennen zo dat ik weet of het klikt of niet. toch voor de 1ste maanden kan zijn dat na een tijdje ieder zijn pad kiest maar denk wel dat het tof is om de eerste weken met iemand te doen dat je kent

natuurlijk moet over zo een reis gepraat worden .

de persoon met wie ik zou gaan. Wil ik ook 1st beetje beter leren kennen zo dat ik weet of het klikt of niet. toch voor de 1ste maanden kan zijn dat na een tijdje ieder zijn pad kiest maar denk wel dat het tof is om de eerste weken met iemand te doen dat je kent

hey ja oke ,

hier is mijn msn ,

[email protected]

praat makkelijker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan