Auto rondreis door de Oekraine

Bob Utrecht

New Member
Ik (man, ruim 65+) wil in 2021 een c.a. 3 weekse auto rondreis door de Oekraine gaan maken. Ik heb nog geen vast plan, maar wil eerst vliegen naar Kiev. Vandaar met een vooraf gehuurde auto de rondreis Lviv-Kiev-Odessa doen. Verder zou ik graag Tsjernobyl, en de ondergrondse basis in Prvi Mai willen bezoeken, het Dnjepr gebied en nog veel meer. Ook staat Odessa op mijn lijstje. Ik wil graag met een mede reiziger brainstormen over de verdere invulling van de reis. N.b. de reis is geen vakantie maar een echte reis, ik heb veel reiservaring en ben wel wat gewend. Ga beslist niet met een groep (georganiseerd) op pad! In het afgelopen voorjaar had ik een mede reisgenoot ontmoet, we hebben toen samen uitgebreide reisplannen gemaakt en twee vlieg tickets gekocht voor de reis naar Kiev. Ook hadden we een auto gehuurd voor de hele maand juni 2020. Enfin, in april werden de grenzen dichtgegooid en was het door Covid-19 afgelopen. Mijn contact van vorig jaar is nu helaas geruime tijd verhinder zodat ik nu een nieuwe oproep plaats. Datum, tijd ( juni 2021?) route, bestemmingen etc etc. liggen bij mij nog volledig open, Ik zoek beslist geen relatie, maar een fijne reispartner, ik ben daar duidelijk over. Ik heb voor de twee KLM vliegtickets vouchers ontvangen die tot december 2021 geldig blijven. Ik zie uit naar jouw reactie!

Bovenaan