Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou graag volgend jaar met de auto naar Barcelona rijden.
Graag zou ik weten wat me dat aan tol gaat kosten.
Ik zou over Luxemburg rijden dan over Lyon en dan richting Barcelona.
vanaf vandaag ook rekening houden met de nieuwe brug om Millau te vermijden, 6.5 euro extra in de zomer, moet niet maar toch ongeveer een uurtje winst denk ik
Ik heb even een mooie foto gezocht van dit indrukwekkend bouwwerk. :shock:
De brug is 343 m hoog en heeft een lengte van 2,5 km.
Binnen de drie jaar was het gigantische bouwwerk klaar.
De grootste peiler van het viaduct van Millau is zelfs hoger dan de Eiffeltoren en verslaat daarmee alle records.
En om het nog gekker te maken: de kleinste peiler is nog altijd 77 meter hoog en de kans is groot dat u met de auto als het ware over de wolken rijdt die onder in het dal hangen.
linda, hoe rijden jullie dan normaal naar Barcelona, via Metz-Nancy-Dijon-Lyon, wij rijden via Kortrijk-Parijs-Orleans-Clermont Ferrand en dan Millau-centrum, maar vanaf nu via de nieuwe brug over het dal van de Tarn hé
Normaal gezien nemen we de volgende route:
Luxemburg
Metz
Dijon
Lyon
Montpellier
Perpignan
Le Perthus
Maar we hebben ook nog een optie om over het Centraal Massief te rijden.
Het kan zijn dat we de nieuwe brug een andere keer doen.
We hebben nog tijd om erover na te denken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.