Autostop in september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thierry

New Member
Hallo,

Ik ben een jongen van 21 en zou deze zomer nog graag een reisje maken, maar liefst niet alleen. Ik heb niet zo veel geld en autostop is een prima manier om de prijs een beetje te drukken. Ik heb het al vaak gedaan(Roemenie, Spanje,...) en het is helemaal niet zo gevaarlijk en uitstekend om met de lokale bevolking in contact te komen. Ik sta ook open voor andere manieren van reizen. Ik ben heel de maand september vrij dus als iemand nog zin heeft om mee te vertrekken, dan laat je maar iets weten. Het hoeft niet heel de maand september te zijn, 2 weken ofzo is ook al goed en de bestemming maakt voor mij niet zoveel uit. Laat maar iets weten als je intresse hebt, er is nog tijd genoeg om wat ideeen uit te wisselen. :)

Thierry

reisgenoot

Hey thierry,

ik ben eveneens van zin om in september autostop te doen. Ik ben eveneens de hele maand september vrij, en ik ben vorig jaar naar Zuid-Frankrijk gelift. Ik vind het enorm plezant, en ik wil zeker met je meegaan. Ik wil altijd wel eens afspreken als je geïnteresseerd bent. Maar ik heb wel nog twee examens deze week.

Men email is [email protected]

En men telefoonnummer is 0478/73 64 20

Hey Thierry

Ook ik ben eveneens de hele maand september vrij en het lijkt me heel leuk om nog een reisje te gaan maken.
Ben 19 jaar en ook in het bezit van een rijbewijs.

Mijn email is: [email protected]

Groetjes Roos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan