Avontuur 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Avontuur

New Member
Hoi!

Vrienden en reisgenoten die zich settelen en andere prioriteiten hebben, nopen mij ertoe 'andere bronnen voor reisgenoten' aan te boren.

De laatste jaren stonden de bergen centraal tijdens mijn vakanties, met onder andere trektochten in de Pyreneeën, de Alpen en Corsica, en de beklimming van de Gran Paradiso, de Mont-Blanc, ... Voorheen waren mijn reizen eerder rondreis en/of cultureel getint, met onder andere Peru, Thailand, Westkust van de VS, ... dit jaar kan/mag het alle richtingen uit, zolang het maar zoveel mogelijk van de ingrediënten avontuur, zelfstandigheid, vrijheid en activiteit bevat.

Ik heb nog niet echt concrete plannen voor dit jaar, Patagonië is een bestemming die al een tijdje hoog op mijn verlanglijstje staat, maar sta eveneens open voor andere suggesties. Ook naar wintersport of weekendjes heb ik wel oor, concreet of op langere termijn.

Interesse om me te vervoegen en/of mooie ideeën , laat gerust een berichtje na!

J.

P.S. m, 37

Hallo,

Leuke oproep! Ik wil dit jaar ook opnieuw een verre reis maken of nieuwe cultuur ontdekken. Ben in veel geïnteresseerd, van Zuid-Amerika tot Verre Oosten.
Ik kan echter maar voor een langere periode op reis midden juli / begin augustus wegens werk. Ik weet niet of die periode voor jou mogelijk is?

Mathieu (31 jaar, W-Vlaanderen).

Voor een verre reis ben ik ook zeker te vinden, met voorkeur vanaf de maand augustus/september, ook afhankelijk van weersomstandigheden bestemming. Voorkeuren: Zuid-Amerika, Namibië/Zanzibar, Azië... Low-budget rondtrekken met af en toe het nodige comfort. Ik --> V, 34j, regio Gent (Oost-Vl.)

hallo, leuke oproepen. Ik ben ook op zoek naar een reispartner voor de maand aug/sept. Voorkeur Zuid-Amerika (Panama, Chili, Peru) of US (West Coast). V, 29, Oost Vl. Laat maar iets weten!

Leuke oproepen! Ik ben op zoek naar een reispartner voor de zomervakantie, juli en/of augustus maakt niet uit... Voorkeur Midden of Zuid Amerika (Costa Rica, Argentinië, Mexico, Guatemala, Peru, Ecuador...), Nieuw Zeeland.

Groetjes,
Eva, v, 25 jaar, Oost Vlaanderen

Hey,

Ik heb de laatste jaren in Zuidelijk Afrika en Brazilië gezeten en wou het daarom eens op een avontuurlijke versie in Europa houden.
IK wil voor een langere periode door Frankrijk reizen. Frankrijk voor zijn charme en gezelligheid maar ook om mijn Frans ondertussen te verbeteren.

Maar dat wil ik dan wel op een Avontuurlijke manier doen. Ik heb al gedacht om een Brommertje of elekrische fiets te kopen in het zuiden en daarmee tot in België te rijden. Of een liftparcours afleggen langs de leukste petanquebanen van Frankrijk. Of de kust van Zuid Frankrijk van links naar rechts of omgekeerd.
Kortom ik ik weet het nog niet....

Ik ben altijd op zoek naar jonge mensen (ik ben zelf 32 jaar, vrouw) die me een stukje willen vergezellen. De periode zal juli en/of begin augustus worden.

Maar ik ben op zoek naar goede ideeën! Hebben jullie leuke, originele uitdagingen die ik in Frankrijk zou kunnen aangaan?

Groetjes

Sarah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan