Avontuur & natuur in Scandinavië

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimBer

Member
Hallo! Ik ben Tim 30jaar.
Ik zou graag komende zomer ( 20 juni tot 20 juli) een (fiets)trektocht maken langsheen de Noors-Zweedse grens.
Alleen is maar alleen dus ben ik op zoek naar een reispartner:-)
Hou jij ook van de natuur, wildlife, avontuur, op jezelf aangewezen zijn, wildkamperen, ... ?
Stuur dan zeker een bericht, ik sta ook nog open voor andere ideeën en voorstellen! :-)
Groeten

Dag Tim,

Ik ben 34 jaar. Ik heb heel veel zin in een fietsvakantie. Ik hou enorm veel van natuur, wildlife, avontuur, wildkamperen en op jezelf aangewezen zijn.
Stuur me een berichtje, als je geïnteresseerd zou zijn : [email protected]

Hoi, ik ben er een paar jaar geleden gaan rondtrekken. Het is prachtig in Noorwegen!!! Wil zeker nog terug , ... met de fiets moet het er geweldig zijn, om langs die prachtige landschappen te passeren. Laat de ideeën maar horen zou ik zeggen... wie weet ;-)

Fijn! Ik wil ook wel mee! Klinkt superleuk.
Laten jullie weten als er afgesproken wordt? Als jullie een emailadres geven, wil ik wel een groepsmailtje sturen.

groetjes!

Lore

Hallo iedereen,

Ik wil echt zo snel mogelijk afspreken om te zien of het zou kunnen klikken en om mijn vakantie vast te leggen.
Mijn emailadres is [email protected]

Hopelijk tot binnenkort!

Groetjes,

Aagje

Hallo iedereen,

Kunnen je aub zo snel mogelijk deze doodle invullen en ook zo snel mogelijk laten weten als je geen interesse (meer) zou hebben? Hopelijk kunnen we snel afspreken.
[DLMURL]http://doodle.com/76wt5xx3muz5hffc[/DLMURL]

Aagje

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan