avontuur september?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karenh

New Member
Hey iedereen,

Ik zou graag in september nog een verdere reis maken van 3-4 weken, maar ik ben nog op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot...
Ik ben zelf 30 jaar, wonende in Leuven en heb al verschillende reizen (oa Thailand, Mexico, India, Malawi, Turkije, Marokko, Europa) achter de rug.
Ik hou van low-budget reizen (in de plaatselijke pensionnetjes slapen of kamperen, gebruik maken van het openbaar vervoer - hoe hobbelend soms ook), eten in de straatstalletjes,...) en heb graag een mix tussen cultuur en natuur.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerika (bv Bolivie), maar ook Azië (bv Vietnam of Indonesie) zie ik zeker nog wel zitten.
Ik sta ook open voor de groepsreizen van Joker, maar liever organiseer ik alles zelf (in samenspraak met de reisgenoot) en zien we wel waar we uitkomen. Dat maakt het een beetje spannender...

Wie zich geroepen voelt, geef me maar een seintje! Uiteraard moet de nodige click er wel zijn, om samen de avonturen te kunnen doorstaan, dus zou ik graag eerst een keertje afspreken.

Groetjes,
Karen

Dag Karen,

Ik ben zelf ook op zoek naar een reisgenoot voor die periode, en vr wat betreft de reisbestemming zitten we ook al ongeveer op dezelfde golflengte denk ik zo! Mijn persoonlijke voorkeur gaat namelijk uit naar Argentinië of Vietnam, maar Bolivië of Indonesië klinkt voor mij ook heel goed! Mix tussen natuur en cultuur is wat het idd moet zijn, en ik stippel zelf ook liever reizen uit dan een georganiseerde reis. Op reis gaan is voor mij bovenal op vakantie zijn, waar ik heel veel dingen wil zien en doen, maar dan zonder van hier naar daar te hossen...mooi evenwicht zoeken dus.

Ikzelf ben 26 jaar, woon in Mechelen, ben vorig jaar oktober afgestudeerd, en voorlopig nog geen vast contract in de wacht kunnen slepen, dus voor reizen is het voor mij nu dé uitgesproken moment! Heb zelf voornamelijk in Europa gereisd, maar nu dus helemaal klaar voor Azië of Zuid-Amerika te gaan verkennen!

Laat maar weten of het je wat lijkt,
want idd, wnn er samen op vakantie gegaan dient te worden, is de aanwezigheid van een klik welgekomen!

Groetjes
Anneleen

Hey Anneleen, Karen,

Zien jullie het zitten om en gewone eenvoudige jongen toe te laten op jullie reis. Was zelf ook in die periode op zoek naar avontuur (sept-Okt). Dacht eerst aan India, maar Bolivië en zeker Argentië zeggen me ook heel wat.
Mijn manier van reizen sluit volledig aan bij jullie idee... wil vooral dicht bij de lokale mensen en natuur kunnen zijn.
Ben 32 en vrij eenvoudig in omgang en onderhoud ;-)
Heb al wat gezien en panikeer niet snel (ook in het veld geweest voor Artsen Zonder Grenzen), en je moet zeker geen schrik hebben voor macho-gedrag.

Ik hoor het graag...

Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan