avontuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominique

Member
heey ik ben een 22j , uit antwerpen , ik zoek iemand die het leven op avontuur legt , en zijn leven er van wilt maken , ben jij ook zo iemand laat het weten

grtj

wat zoek je dan precies, een reis partner?
welke bestemming(en) heb je in je gedachten?

reisduur en wanneer vertrek je?

wat zoek je dan precies, een reis partner?
welke bestemming(en) heb je in je gedachten?

reisduur en wanneer vertrek je?

die laaste tekst is heel mooi gezegt , en naar waar wil , maakt ni uit maar wil eerst beter kennen dat ik persoon kan vertrouwen , dan er mee avontuur gaan snap je

ik snap het ongeveer, maar ik denk dat de meeste mensen wel willen weten waar jouw intresses liggen, vb antartica, afrika, amerika, azië of gewoon europa,...

waneer wil je een reis partner, deze zomer of mogelijk nog meer vakanties, heel het jaar rond, of enkel in de zomer,...

en tuurlijk wil je iemand eerst van te voren ontmoeten

misschien dat het ook handig is als je omschrijft wat voor persoon je zoekt

ik snap het ongeveer, maar ik denk dat de meeste mensen wel willen weten waar jouw intresses liggen, vb antartica, afrika, amerika, azië of gewoon europa,...

waneer wil je een reis partner, deze zomer of mogelijk nog meer vakanties, heel het jaar rond, of enkel in de zomer,...

en tuurlijk wil je iemand eerst van te voren ontmoeten

misschien dat het ook handig is als je omschrijft wat voor persoon je zoekt

ik zoek persoon die graag reis , avonttur beleefd , die altijd met de natuur bezig is
iemand waar je op kunt vertrouwen ,

welk plaatsen of wanneer moet ik nog bespreken

wat denk jij ?

dat lijkt redelijk op wat ik ook op zoek ben

deze zomer plan ik een reis naar schotland of ierland

maar het hangt een beetje af van hoeveel vakantie ik kan nemen en of ik een reispartner vind

ik wil dit gaan doen via hitchhiking en couchsurfing, avontuur verzekerd

van waar ben je ergens?
heb je zin om mee te gaan?

P.S. typ wat rustiger met iets minder fouten zodat ik (en iedereen eigenlijk) alles kan lezen)

dat lijkt redelijk op wat ik ook op zoek ben

deze zomer plan ik een reis naar schotland of ierland

maar het hangt een beetje af van hoeveel vakantie ik kan nemen en of ik een reispartner vind

ik wil dit gaan doen via hitchhiking en couchsurfing, avontuur verzekerd

van waar ben je ergens?
heb je zin om mee te gaan?

hmm we kunnen er over praten

ik moet nu werken, maar als je intresse hebt zie ik je vanavond op msn, ik zal mijn adres doorsturen in een privé bericht

Enkele weken Noorwegen (1 - 2 maand)

Ik plaatste deze advertentie enkele minuten geleden op een andere internet-locatie en vond het -na dit forum te lezen- ook noodzakelijk om deze zelfde advertentie hier neer te plaatsen. Geïnteresseerden, laat maar weten. :>
Voorlopig zal ik alleen doorheen het noorden van Europa trekken (vnl. Noorwegen mogelijk ook deel van Zweden) maar via deze weg hoop ik daar verandering in te brengen, man/vrouw maakt allemaal niet zoveel uit. Zelf ben ik mannelijk (19).
Belangrijk is dat het een zelf-bewust persoon is die het overbodige gezaag/geklaag achterwege laat, die weet te genieten van het gebeuren (zowel natuur als cultuur), die sociaal is, creatief, open-minded, ...

Ik zei wel degelijk 'trekken'; wij zullen ons dus grotendeels laten leiden door het wonder van de natuur: bij regen zullen wij wellicht dus iets langer in de tent blijven dan bij zonneschijn.
Zoveel mogelijk lokale cultuur leren kennen, hoop ik te doen door het lokale volk aan te spreken met o.a. de vraag of we niet enkele dagen op hun boerderij kunnen helpen, of een dag kunnen mee eten (evt. tegen betaling), of misschien wel of we ons tent in hun tuin kunnen opzetten, ...​

Sorry ik had de titel niet goed gelezen.
1-2 maanden is me helaas te lang.
Succes nog en veel plezier.

Ik plaatste deze advertentie enkele minuten geleden op een andere internet-locatie en vond het -na dit forum te lezen- ook noodzakelijk om deze zelfde advertentie hier neer te plaatsen. Geïnteresseerden, laat maar weten. :>
Voorlopig zal ik alleen doorheen het noorden van Europa trekken (vnl. Noorwegen mogelijk ook deel van Zweden) maar via deze weg hoop ik daar verandering in te brengen, man/vrouw maakt allemaal niet zoveel uit. Zelf ben ik mannelijk (19).
Belangrijk is dat het een zelf-bewust persoon is die het overbodige gezaag/geklaag achterwege laat, die weet te genieten van het gebeuren (zowel natuur als cultuur), die sociaal is, creatief, open-minded, ...

Ik zei wel degelijk 'trekken'; wij zullen ons dus grotendeels laten leiden door het wonder van de natuur: bij regen zullen wij wellicht dus iets langer in de tent blijven dan bij zonneschijn.
Zoveel mogelijk lokale cultuur leren kennen, hoop ik te doen door het lokale volk aan te spreken met o.a. de vraag of we niet enkele dagen op hun boerderij kunnen helpen, of een dag kunnen mee eten (evt. tegen betaling), of misschien wel of we ons tent in hun tuin kunnen opzetten, ...​

en wat wil je daar mee zeggen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan