avontuurlijk gezelschap voor mei-juni 2021

1martine

New Member
Hallo iedereen,

Voor volgend jaar heb ik een trip van 3 weken in gedachten naar een ver land. Reizen van de ene plaats naar de andere is wat ik het liefst doe. En daar mag best wat activiteit mee gemoeid zijn. Qua landen heb ik een brede interesse maar toch die landen waarvan de beste reistijd in deze periode valt.
Met mijn vorige reismaat huurden we zelf een auto(alleen in twee landen huurauto+chauffeur). De reis planden we zelf en we zochten altijd goedkope logies en restaurants. Deze kan nu spijtig genoeg niet meer meegaan.
Kamping vind ik ook gezellig maar dan wel in national parks.
Zijn er geïnteresseerden?
Ik ben 60j maar mijn reismaat is nu 43j en we hebben samen van alles gedaan: canyoning, rafting, abseilen, trekking…Laat mijn leeftijd je dus niet teveel afschrikken.

Groeten, Martine

aramisa

Active Member
Hey,
Ik ga reeds jaren op overland in verschillende continenten. De lengte hiervan kun je zelf bepalen : kan van 1 week tot 1 jaar gaan, al naargelang je vrije tijd, budget, ... Afgaande op wat je hier schrijft, denk ik dat deze formule je eventueel zou kunnen aanspreken. Je moet maar een googlen op "overland".
Van zodra toerisme weer mogelijk is in andere continenten, plan ik weer een volgende overland ... Inden je wil, kun je gerust aansluiten.

Groetjes.

1martine

New Member
Hallo,

Dit doe je dan waarschijnlijk georganiseerd in groep? Ik stel liever zelf de reis samen. Je hebt meer voor minder en je ziet meer.

Groetjes

Bovenaan