avontuurlijk-natuur-cultuur- genieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kurt1971

Member
Aan de reislustigen onder ons,

Als ervaren reiziger meestal Azië (backpack) voel ik de reiskriebels weer toeslaan. Ik heb al ervaring om samen met reisgenoten (gevonden via forums) te reizen. En de ene keer is dit louter de reis dat we samen doen, de andere keren zijn dit fantastische vriendschappen over de jaren heen. Maar ook helaas velen van mijn vrienden hebben nu al kinderen en is zoeken naar reispartners soms een opgave. Maar niet getreurd, ik ben terug klaar voor een nieuwe super avontuurlijke uitdaging. Maar ben wat laat in gang geschoten,...
Zelf heb ik voorkeur voor Japan of EthiOpië. Maar gezien het al eind mei is en vertrek en terugkomst moet plaatsvinden in de zomermaanden juli en augustus zal dit geen sinecure zijn. Vandaar mijn oproep om van een blanco blad te vertrekken en te zien waar we uitkomen. Wel rekening houdende met enkele kernwoorden zoals natuur, cultuur, genieten, ... dus (eigenlijk niet zo blanco(n)) Wie heeft er zin om de uitdaging aan te gaan. Wie weet hebben jullie zelf toffe voorstellen... ik zou zeggen laat maar horen...
Zelf ben ik 45j, M, Leuven, Dit is op zich onbelangrijk, wel de open-mindheid, de zin in reizen, zin in andere culturen, en zin om er samen iets leuks van te maken. Als we een groepje kunnen vormen van 4 personen zou dit ideaal zijn. Binnen 2 weken is de deadline om te reageren, en kunnen we samenkomen voor verdere details en afspraken.
Ik kijk er echt naar uit!

Groeten Kurt

Hallo,

Ik vertrek begin september op Overland. Ik heb hiervoor reeds een zoekertje geplaatst op deze site : OVERLAND

Met als gevolg dat ik via deze site hier een kandidaat (man) gevonden heb die nu met me meegaat. En vorig jaar is er een jonge vrouw (ook via deze site) met me meegegaan naar Z_Amerika. Dus wie weet, jij misschien ook ? Jij kan natuurlijk ook aansluiten bij mijn geplande road-trip. Ondertussen ligt deze definitief vast en kun je de betreffende Overland in detail bekijken : BISHKEK to TBILISI (42 days) Kyrgyzstan to Caucasus

Uiteraard kan ik je de nodige info geven over de formule Overland, waar jij als leeftijd perfect in past.
Ik heb reeds verschillende Overlands gedaan en is een goede formule om de zaken die je opnoemt (natuur, avontuur, locale bevolking en hun leefwijzen, ...) te beleven. Moest je interesse om je hierbij aan te sluiten, dan hoor ik het wel ...

Groetjes, Pascaline

Hallo,

Tja, als dat de realiteit is dan moet een mens zich daar bij neerleggen.
Hopelijk vind je een mooi alternatief !

Groetjes, Pascaline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan