Avontuurlijk Nieuw Zeeland (winter 2010)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op zoek naar een nuchter maar toch vrolijk persoon die het ziet zitten om na november een avontuurlijke/sportieve reis te maken in Nieuw Zeeland (en Thailand). Bij voorkeur een trektocht met activiteiten als: Mountainbiken, canyoning, bungyjumpen etc. Budget is niet heel groot maar wel reëel.

Ben zelf een makkelijke jongen van 22 jaar met de nodige ervaring in reizen. Maar hoe meer zielen hoe meer vreugt!

avontuur!!

Hallo,

ik ben ook op zoek naar een avontuurlijke, actieve reis in het najaar van 2010. Ik dacht eerder aan australie of nieuw zeeland. Je mag altijd iets laten weten als je interesse hebt!

groetjes
kelly

Hallo Kelly,

Dat was een snelle reactie :) Ik ben wel nieuwsgierig hoe jij je ideale trip voor je ziet eigenlijk. Wat zijn jou ideeën, of ben je nog blanco? Heb zelf ook aan Australië zitten denken, maar dat land is zo ontzettend groot met zoveel schoonheden dat ik daar maar eens appart de tijd voor moet nemen. Denk dat het leuk is om even contact te houden en elkaar een beetje te leren kennen. MSN? In ieder geval ben ik wel benieuwd of wij het met elkaar kunnen vinden..

Hoor graag weer van je!

Groeten, Wesley

ideale reis

Hallo,

iets tragere reactie deze keer!
ik zou graag een meerdaagse trektocht doen met rugzak, wat mountainbiken (misschien ook meerdaagse rit), wat watersporten proberen, etc. Misschien wel eens een uitdaging zoals bungyjumpen.
mijn msn: [email protected]
je mag mij altijd toevoegen

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan