Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Avontuurlijke en actieve reis najaar 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Avontuur

New Member
Hallo,

Laat me misschien beginnen met me kort even voor te stellen.

Ik ben 34 jaar, M en woon in Vlaams-Brabant. Ik ben verzot op reizen en dan vooral op een combinatie van avontuur, cultuur en actie.
Mijn meest recente reizen: rondreis Noorwegen (2x), Peru, rondreis west-kust Verenigde Staten, GR20 in Corsica en gedeelten van de HRP in de Pyreneeën.

Ik heb nog geen specifieke bestemming in gedachten. Ik reis het liefst low-budget, flexibel en met de rugzak,… Ik verkies dan ook om alles zelf (samen met reispartner vanzelfsprekend) te plannen en te organiseren, en indien mogelijk niet meer dan de vlucht (en eventueel eerste en laatste overnachting) op voorhand te boeken.

Spreekt dit je aan, apprecieer je een gelijkaardige manier van reizen, en ben je tussen 28 en 35 jaar oud, laat dan gerust iets weten! Verkies wel om op voorhand eens af te spreken, kwestie van toch enigszins te weten met wie je op reis gaat, en te zien om het klikt.

Groetjes,
R.

Laatst bewerkt:
misschien

Misschien zijn we wel naar hetzelfde op zoek ?

Ben wel 36, oeps toch niet te oud

Mijn verlof ligt vast maar bestemming helaas nog niet ...

Laat de vragen maar komen...

Reisgenoot voor het najaar

Hey,

Ik zoek ook nog een reisgezel, meer bepaald iemand die mee wil gaan naar Ethiopië in oktober, november of december, voor een periode van 3 weken.
Bedoeling is inderdaad om er iets avontuurlijks en actiefs van te maken, met oog voor natuur én cultuur.
Laat maar weten indien interesse, zou ik zeggen.
Groeten, Bart (ook uit Vlaams-Brabant)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...