Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Avontuurlijke gezel gezocht : 29 oktober - 6 november

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik heb mijn zomerplannen helaas moeten opbergen wegens familiale redenen, maar nu moet ik toch 'de schade inhalen'.
Ik vertrek eerst voor een 3-daags congres naar Kopenhagen 19-21 oktober, maar zoek daarna een avontuurlijke reis te ondernemen.
Gebieden die mijn voorkeur uitdragen
- Midden-Amerika (Mexico, Panama en andere met interessante koloniale geschiedenis), of Zuid-Amerika (Argentinië / Patagonië, Venezuela, Ecuador,... stukje Amazone erbij als mogelijk), de Caraïben

- de Sahel, Jordanië, Egypte, Madagaskar,...
- ook enkele Afrikaanse locaties gaan door m'n hoofd (Tanzania, Kenia...), maar zou daar toch iets langere trip van maken. Helaas heb ik niet zo gek veel vakantiedagen dit jaar.

NOOT: ik sta wel open voor andere concrete voorstellen. Maar zou het geweldig vinden om mensen te vinden mét 'adventurous spirit'. Liefst iemand in de leeftijdcategorie 20-33.

Ik ga niet voor een pure "luilekker-liggen-en-zonnen" vakantie, maar om te ontdekken, exploreren, cultuur en natuur met magnifieke landschappen. Dus active outdoor is de doelstelling (evenwel met een beetje minimumcomfort) !

Geen sterrenhotels met fancy gourmet, ik wil liever improviseren en lokale cuisine proeven (zolang dat alles veilig gekookt en verteerbaar is).

Mocht er iemand zich geroepen voelen om nog halsoverkop te boeken voor die dagen (let op: ik kan echt niet vroeger dan 29 oktober vertrekken en ik keer pas op de avond van 28 oktober terug in België)... eventueel kan ik voor de andere reisgezel deze reis nog een paar dagen langer verlengen (maar dan moet ik dat snel weten!).

Sneller aanmelden kan via: tannycarribeanblue@yahoo.com

Nico

Laatst bewerkt:
Correctie: ik ben in Denemarken 26-28 oktober ! Dus in feite vanaf 29 oktober beschikbaar voor een avontuurlijke trip van ca. 12 dagen ANYWHERE, liefst de regio Midden- en Zuid Amerika / Caraïbengebied.

reactie op uw advertentie

Hallo,

ik heb je berichtje gestuurd op de beneden opgegeven emailadres. Ik vermoed dat je al begonnen zijt aan je avontuurlijke reis (een beetje jaloers)

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...