Avontuurlijke, nuchtere reisgezellen gezocht

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door WildFlowers, 27 jul 2018.

1. WildFlowers

WildFlowers New Member

Hallo !

Ik ben Hanna, 24, uit het Gentse.
    Ik ben op zoek naar reisgezellen met dezelfde reisambities/verwachtingen:
    - avontuurlijke, sportieve, actieve reizen naar zowel koude als warme bestemmingen (het Noorden .. Zuid-Amerika, ..)
    - low key/low budget (camperen e.d., kampvuren maken, backpacken, hiken) maar met tijd en stond eens jezelf verwennen met iets minder low-budget (restaurantjes, skydiven, duiken, ...)
    - natuurliefhebbers
    - muziekliefhebbers is uiteraard een plus +
    - nuchtere mensen om interessante gesprekken mee te voeren tijdens de reis
    - reisgezellen die houden van plezier maken en graag lachen

Een leuke groep van 4/5 om dit soort reizen mee te maken zou ik super vinden.

Periode kan augustus, september zijn ... Maar ook tijdens andere verlofmomenten tijdens het jaar.

Groetjes!

Hanna

2. Sofie De Mot

Sofie De Mot New Member

Hey,
    Ik zou heel graag aansluiten!
    Grtjs
    Sofie

3. Dries101

Dries101 New Member

Klinkt aanlokkelijk. Voor dit jaar is mijn verlof helaas al helemaal op (in oktober naar Nepal) volgend jaar zijn er eventueel wel mogelijkheden.
    Laat maar iets weten.

Dries

4. TonyPajamas

TonyPajamas New Member

Hey Hanne,

Ik zou mij ook heel graag willen aansluiten.
    Mijn naam is Leon en ben 28 jaar. Op dit moment ben ik op zoek naar een reismaatje of reismaatjes voor een interrail trip of roadtrip doorheen zuid Europa, rond de middellandse zee.

Laat je me iets weten?

Groetjes, Leon

5. Sebast

Sebast New Member

Hallo!

Ik kan mij ook wel terugvinden in jou post en manier van reizen. Low budget en avontuurlijk en tussendoor eens genieten van een beetje meer luxe of lekker eten.
    Augustus/september gaan niet voor mij maar de winter en voorjaar ben ik wel volledig vrij. Ik ga waarschijnlijk weer voor een paar maanden naar Zuid Amerika, dus als je tussen december en maart een paar weken vrij bent mag je altijd komen en een paar weken mee reizen!

6. Sanderbolthetaf

Sanderbolthetaf New Member

Hey,

Ik kan mij hier volledig in vinden. Heb ooit een jaar gebackpacked in Australiƫ. Ik zou graag nog zo'n beleving ervaren. Heb nog 10 dagen verlof over dit jaar... Volgend jaar is the sky the limit!

Sander

7. Inne95

Inne95 New Member

Dag Hanna!

Ik ben 23 jaar en afkomstig van het Leuvense. Heel fijn om je beschrijving te lezen, want ik kan me helemaal vinden in je verwachtingen. Momenteel ben ik ook op zoek naar een reisgezel, maar in groep de wereld ontdekken is natuurlijk nog vele leuker. Ik hoor graag hier meer van!

Inne

8. Sofian

Sofian New Member

Hey Hanna,

Ook ik wil mij aansluiten in jouw groepje. Ik ben 21 jaar en student psychologie aan de VUB. Dit academiejaar doe ik het rustig aan omdat ik graag wat van de wereld zou zien. Laat mij gerust iets weten.

Sofian

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie