Avontuurlijke reis in de zomermaanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sofian

Member
Hallo, ik ben Sofian.

Deze zomer, mogelijk zowel in juli, augustus en september, zou ik graag gaan backpakken.

Ik zou graag een avontuurlijke reis maken. Roemenië, Estland, Letland, Montenegro en zelfs Mongolië spreken me aan.

Met de tent rondtrekken maakt de reis avontuurlijk. Verblijven in een B§B of een motel zijn ook aangename opties.

Als geen van deze vakantiebestemmingen jou aanspreekt, kunnen we er zelf één samen kiezen.

Streef je dezelfde droom na? Laat mij iets weten als je interesse hebt.

Hallo, ik ben Sofian.

Deze zomer, mogelijk zowel in juli, augustus en september, zou ik graag gaan backpakken.

Ik zou graag een avontuurlijke reis maken. Roemenië, Estland, Letland, Montenegro en zelfs Mongolië spreken me aan.

Met de tent rondtrekken maakt de reis avontuurlijk. Verblijven in een B§B of een motel zijn ook aangename opties.

Als geen van deze vakantiebestemmingen jou aanspreekt, kunnen we er zelf één samen kiezen.

Streef je dezelfde droom na? Laat mij iets weten als je interesse hebt.
hey ik ben op zoek naar een reisgezel om te gaan toeren met de caravan om de zo de kosten te drukken ik heb wel honden die mee moeten

Hallo Sofian,
Ik ben op zoek naar een reisgezel met hond. Nu ben ik me helemaal bewust dat ik reageer op oudere 'reisvragen' .... maar je weet maar nooit, he :-) ...
Groetjes,
Greet & Hyske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan