Avontuurlijke reisbuddy gezocht eind Juli - midden augustus

FienVanHekken

New Member
Heyhey,

Ik ben opzoek naar een reisbuddy voor eind Juli midden Augustus 2021.

Het liefst zou ik een avontuurlijke reis maken, hiken, nieuwe plekjes ontdekken, af en toe eens chillen aan een watertje enz...

Ik ben een impulsief persoon en sta voor veel open dus laat de ideeën maar komen.

Liefst iemand tussen de 20-26 jaar.

Lieve lieve groetjes en hopelijk tot snel :))

Laatst bewerkt:

GertV

New Member
Heyhey,

Ik ben opzoek naar een reisbuddy voor eind Juli midden Augustus 2021.

Het liefst zou ik een avontuurlijke reis maken, hiken, nieuwe plekjes ontdekken, af en toe eens chillen aan een watertje enz...

Ik ben een impulsief persoon en sta voor veel open dus laat de ideeën maar komen.

Liefst iemand tussen de 20-26 jaar.

Lieve lieve groetjes en hopelijk tot snel :))
Hoi, van 19 juli tot 24/25 juli nr italie. Paloronda trek. Hiking, huttentocht. Interesse om mee te gaan? Mvg, Gert

Charly88

New Member
Hey,

Zelf iets ouder dan je (33), maar als je net als mij houdt van hiken, kunnen we samen naar de Alpen te trekken: stukje GR5 wandelen op enkele cols, pauzeren bij panorama's en overnachten in tent of berghut. Ik ben flexibel en impulsief ingesteld en zou liefst met eigen auto reizen vanwege veranderingen in corona-situatie.

sjoerdsol95

New Member
Hee,

ik ben sjoerd 26 jaar, ik was aan het zoeken voor een mooi avontuur en dit lijkt mij wel mooi avontuur. Ik hou heel erg van natuur holen heb ik zelf niet echt gedaan maar ik hou er wel heel erg van, ik hou van natuur en mooi steden en dorpjes te zien, hou van cultuur en natuurlijk ook van de zee. Ik ben zeker impulsief maar ook doelbewust, ik had zelf Kroatië in gedachten waar ik graag naar toe wou gaan, het zou mij heel gezellig vinden, ik ken Kroatië redelijk goed en ik heb een auto om er naar toe te gaan.

Bovenaan