avontuurlijke reisgenoot gezocht februari 2011) Colombia, Costa Rica, Azië, ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieniewinnie

New Member
toffe en avontuurlijke reisgenoot gezocht voor Colombia (half februari 2011)

Hallo, ik zoek een toffe en avontuurlijke reisgenoot om gedurende 2 weken tot maximum 3 weken naar Colombia te trekken.

De week van 19 tot en met 26 februari zou er bij voorkeur moeten inzitten (omdat mijn vriendje dan gaan skiën is .. en anders moet ik hem te lang missen).

Wat ik zeker wil doen is de jungletrektocht naar 'la ciudad perdida', verder interesseren Bogota, Cali, Cartagena en een paar nationale parken mij ook. Ik sta zeker open voor andere plaatsen (want eerlijk gezegd heb ik nog niet al te veel over Colombia gelezen).

Ik reis het liefst een beetje low budget met de rugzak. (in hostels slapen en vooral gebruik maken van het openbaar vervoer, al denk ik dat binnenlandse vlucht(en) geen overbodige luxe is, gezien de afstanden)

Als je zin hebt om mee te gaan, geef me dan maar snel een seintje, want ik ben van plan om deze week alvast mijn vlucht te boeken!!

Groetjes,

Lien, 31 (Gent)

Laatst bewerkt:
helo

Dag LIENWINNEKE.
Uit Gent neem ik aan.
Kwam bij u terecht mijn bedoeling is ook na 14 februari 14 tot 16 dagen rond te trekken door Colombia of Costa Rica...
Mijn rondreisvisie is ook openbaar vervoer budgets hotels op te zoeken en als gids natuurlijk lonley planet en go with the flow ..mits natuurlijk enkele voorkennis .
De koloniale steden zijn adembenemend mooi en boeiend om door te reizen en natuurlijk minder toerisme...
neem gerust es contact met me op mijn naam is Sofie Baekelndt woonachtig te Wevelgem.
ZOU LEUK ZIJN ES EEN BABBELTJE TE SLAAN EN WHO KNOWS....
Alvast veel succes en tot hoors misschien.
[email protected]
grtz Sofie

hoi,
Costa Rica is heel mooi qua natuur, je moet er in ieder geval niet naar toe gaan voor cultuur (geen maya of incatempels) + wel redelijk duur. Februari is in ieder geval de perfecte periode (bijna geen regen).
Ik vertrek in februari 2011 naar Cancun (Mexico) en ga van daaruit voor 3 weken richting Belize/Guatemala, overnachten in hostels, verplaatsingen met openbaar vervoer! Ik vertrek 2 februari, keer terug de 24e!
ik ben 31,m, uit Zwevegem

Hey, woon ook in Gent, 27jr en wil ook een avontuurlijke reis te doen gedurende februari/maart 2011 in Zuid-Amerika.
Zijn vluchten ondertussen al geboekt? Nog steeds op zoek naar reisgenote?
Let me know!

Groetjes,
An

Costa Rica!

Hoihoi,

Ik ben Anke ( 25j.), en van plan midden/eind februari voor max. 3 weken door Costa Rica te trekken. Zelf ben ik grote fan van low budget reizen, met de rugzak rond trekken, maar uiteraard ook op tijd neer te ploffen op een strand ;-).

Hebben jullie vlucht al geboekt, en wat is jullie routeplan?
Ik zou zelf voornamelijk graag de westkust doen, maar eigenlijk sta ik wel voor alles open:-).

Hoop wat van jullie te horen!
bye anke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan