Avontuurlijke reisgenoot september 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

karenh

New Member
Hey reisliefhebbers,

Na reeds tweemaal een prachtige reis te hebben gemaakt met een reisforumgenoot, waag ik nog eens mijn kans. Ik moet er namelijk absoluut nog eens tussenuit. Ik ben zelf 32 jaar, wonende in Leuven en heb al verschillende reizen (oa Thailand, Mexico, India, Malawi, Turkije, Marokko, Vietnam, Peru, Europa) achter de rug.

Ik hou van low-budget reizen (in de plaatselijke pensionnetjes slapen of kamperen, gebruik maken van het openbaar vervoer - hoe hobbelend soms ook-, eten in de straatstalletjes,...) en heb graag een mix tussen cultuur en natuur, maar de natuur mag absoluut in de meerderheid zijn.

De bestemming is nog onbekend en staat volledig open...maar aangezien ik vorig jaar nr Zuid-Amerika ben geweest, zou ik nu eerder richting Azië of Afrika kiezen.
Afhankelijk van de afstand van de bestemming wil ik drie, vier tot 5 weken weg, ergens in de periode half augustus tot en met half oktober.

Ik ben ook al een keertje op groepsreis geweest, maar liever organiseer ik alles zelf (in samenspraak met de reisgenoot) en zien we wel waar we uitkomen. Dat maakt het een beetje spannender en leuker...

Wie zich geroepen voelt, geef me maar een seintje! Uiteraard moet de nodige klik er wel zijn, om samen de avonturen te kunnen doorstaan, dus zou ik graag eerst een keertje afspreken.

Groetjes,
Karen

Dag Karen,

Ik ben net 37 geworden, maar nog heel avontuurlijk ;-)
Klinkt goed die plannen. Voor mij past het eerder september, oktober. 3 à 4 weken.
Als je zin hebt om te kijken of het klikt, dan kunnen we eens afspreken? Voor mij het beste op een zaterdag of zondag.

Grtz,
Saskia, Bxl

zuid afrika

hallo,

ik heb ook plannen om verlof te nemen in september,Canada heeft mijn voorkeur,Zuid afrika en Indonesie spreken me ook aan.Het moet idd wat klikken.Ikzelf ben een 41 jarige kempenaar wonende in Antwerpen.Ik heb zelf ook een voorstel gepost,maar voorlopig is er geen reactie.
Als jullie in het kort 's willen afspreken ,hoor ik het graag.
grtn,Marc

Dag Karen,

Al een reisgenoot gevonden?
Ik zou graag in augustus +-2 weken naar Sri Lanka gaan.
Combinatie hotelletjes, couch surfing,...
Groepsreizen die ik op het oog had zijn al volgeboekt.
Ik sta ook open voor andere landen, 3 w zal echter het absolute maximum zijn ivm werk...
Ook voor mij mag natuur overheersen, ik wandel ook graag.

Groetjes,

Kristien

Laatst bewerkt:
Reisje

Beste Karen,

Heb je al iemand gevonden? Ik zou ook graag voor een periode van een 3 tot 4tal weken vertrekken eind augustus, begin september.
Mijn eerste voorkeur is Noord-Amerika, en dan meer bepaald West-Amerika (heb hier zelf al een berichtje over gepost). Azië zie ik eventueel ook wel zitten, maar dan meer bepaald Nepal. Ikzelf word heel binnenkort 30 en ben van Geraardsbergen.
Als je nog iets wil weten, vraag maar gerust.

Groetjes,
Jirka

Hoi,
Ik ben vrij nieuw op dit forum.
Ik zag je adv. en klinkt wel tof voor de toekomst.
Dit jaar heb ik mijn plannen gemaakt, ik vertek binnen enkele dagen naar Rwanda/Uganda en in oktober naar Laos.
Tot nu toe heb ik altijd met Joker gereist, maar wil er ook wel keer met 2 of meer erop uit.
Je mag me altijd berichtje sturen en mss wel iets leuk voor 2014

ik ben ook helemaal te vinden voor je soort keuzes.
"Ik hou van low-budget reizen (in de plaatselijke pensionnetjes slapen of kamperen, gebruik maken van het openbaar vervoer - hoe hobbelend soms ook-, eten in de straatstalletjes,...) en heb graag een mix tussen cultuur en natuur, maar de natuur mag absoluut in de meerderheid zijn."

Ik ben een man van 31 afkomstig van Hasselt.

Grtjes,
Tom

Dag Iedereen,

Ondertussen heb ik een reisgenoot en een bestemming gevonden!! Wel slechts voor 3 weken, dus ik heb nog wel 2 weekjes tegoed:)
Die zou ik liefst al fietsend of wandelend en kamperend ergens in Europa doorbrengen, tussen half juli en half augustus ofzo..
Als iemand daar ook interesse in heeft?

Groetjes,
Karen

Dag Karen (of anderen :wink:)

Ik kijk uit om begin augustus nog weekje te trekken in Zuid-Europa. Een andere reis staat al op het programma, maar weekje, 10 of 14 dagen zou perfect zijn om nog mee te pikken. Voorkeur om avontuurlijk te reizen: kamperen, wandelen bijvoorbeeld gecombineerd met wat relaxen aan strand...
Flexibel in datum of bestemming.

Geef gerust een seintje! Zelf afkomstig uit Gent.
Indien interesse kunnen we concreet uitwerken.

Groetjes,
Karel

Dag Iedereen,

Ondertussen heb ik een reisgenoot en een bestemming gevonden!! Wel slechts voor 3 weken, dus ik heb nog wel 2 weekjes tegoed:)
Die zou ik liefst al fietsend of wandelend en kamperend ergens in Europa doorbrengen, tussen half juli en half augustus ofzo..
Als iemand daar ook interesse in heeft?

Groetjes,
Karen

heys

wil zelf al langer gaan kamperen in noord-europa
vanaf 9 juli zou wel passen voor mij
als je wil zoek me gerust op fb en dan zien we wel verder

groetjes,

Alain

Ha Karen,

Heb je al een reisgenoot gevonden voor je 2e reisje. Ik wil graag ook circa 2 weken een nieuwe plek in Europa wandelend verkennen. Ik zou zelf graag Noorwegen of Ierland zien, maar tegen een zonniger bestemming zeg ik ook geen nee. Ik ben 32 jaar en woon in Arnhem. Stuur maar een berichtje als het je wat lijkt.

Groet,
Maurice

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan