Ik ben Sam een 19 jarige jongen die opzoek is naar een avontuurlijke reisgenoot(ten) rond mijn leeftijd (-30j).
Wanneer ik wil gaan is simpel namelijk, gewoon zo snel mogelijk. Ik ben bereid op elk moment mijn job te stoppen om deze prachtige droom waar te maken!
Waar en wat is volledig bespreekbaar aangezien ik voor alles opensta zoals bijvoorbeeld: Backpacking, Volunteering (Worldpackers, Workaway), Taalreis, tour, interrailen, enz.
Als je interesse hebt en je wilt ook graag uit de cirkel van het dagelijkse leven ontsnappen stuur mij gerust maar een berichtje op deze site
of Insta @sam__de_block, Facebook sam.deblock.73
Ik ben Floris en ben 18 jaar oud, ik heb na dit schooljaar besloten een tussenjaar te nemen dus ik ben beschikbaar! Ik sta in principe ook open voor alle opties die je noemde Backpacking, workaway etc. Om eerlijk te zijn ben ik wel een budget traveller, ik weet niet of dat een probleem is? Daarnaast vindt ik het heerlijk om de locals te ontmoeten, of een handje te helpen!
Hey sam, ik ben na jou bericht zeker geïnteresseerd. Ik zou ook graag gaan backpacken of iets anders avontuurlijke maar wel in de maand augustus. Ik hoor wel van je!