Booking.com

Avontuurlijke reisgenote, 50 +

Ishtar

New Member
Ik ben op zoek naar een reisgenote, 50 plus die net als ik geen groot budget heeft maar toch graag rondreisd.Geen backpacking hoor, tegenwoordig heb ik toch graag wat comfort(😁).
Ik heb jaren als schipper in de charterzeilvaart gewerkt en daardoor vrij bekwaam in 't maken van 'n reisplanning. Dit najaar wil ik graag een 2/3 weekse reis naar Zuid-India maken. Beginnen in b.v Bangalore daar 1-2 dagen blijven en dan naar de volgende plek, uitstapjes maken enz.
Vorig jaar ben ik met 'n groepsreis naar Noord-India geweest,dit is me goed bevallen, maar heeft me ook duidelijk gemaakt dat reizen met 2 z'n 2en in India goed te doen is, bovendien relaxter, vrijer, en, ook niet onbelangrijk voor mij, een stuk goedkoper.
Dat wil trouwens niet zeggen dat het absoluut India hoeft te zijn.
Interesse?

Siem

Member
hi Ishtar, zie mijn berichtje bij een ander topic, wil graag in de periode die jij ook wil maar helaas niet naar India...
Groet Siem

Ishtar

New Member
Misschien dat er iemand anders interesse heeft. Ik zoek ook nog iemand die zin heeft naar de Canarische Eilanden te gaan, liefst naar de minder toeristische van de eilanden, Gomera, Hierro of La Palma.

Lutvdk

Member
Hallo,
Ik ga ook in t najaar richting azie, maar liever Myanmar, Vietnam, laos ....
Moest jou dat interesseren laat maar weten
Lut

ielde

New Member
hey...heb je zin om in jan-feb de niet-platgetreden paden te zoeken op 1 van de canarische eilanden? ben w vlaamse van 62j
groetjes hilde

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan