avontuurlijke reisgenote

Status
Niet open voor verdere reacties.

karenh

New Member
Hey reisliefhebbers,

Ik heb nog geen concrete reisplannen voor dit jaar, maar ik moet er absoluut nog eens tussenuit en ben dus op zoek naar een reisgenoot.
Ik ben zelf 31 jaar, wonende in Leuven en heb al verschillende reizen (oa Thailand, Mexico, India, Malawi, Turkije, Marokko, Europa) achter de rug.

Ik hou van low-budget reizen (in de plaatselijke pensionnetjes slapen of kamperen, gebruik maken van het openbaar vervoer - hoe hobbelend soms ook), eten in de straatstalletjes,...) en heb graag een mix tussen cultuur en natuur.
Ook een wandel- of fietsreis zie ik helemaal wel zitten!

De bestemming is nog onbekend...mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerika (bv Bolivie, ...), maar voor de wandel of fietsreis zijn er in Europa ook nog heel wat mooie dingen te ontdekken...

Afhankelijk van de afstand van de bestemming wil ik één tot vier weken weg, ergens in de periode juli tot en met half oktober.

Ik sta ook open voor de groepsreizen van Joker, maar liever organiseer ik alles zelf (in samenspraak met de reisgenoot) en zien we wel waar we uitkomen. Dat maakt het een beetje spannender en leuker...

Wie zich geroepen voelt, geef me maar een seintje! Uiteraard moet de nodige klik er wel zijn, om samen de avonturen te kunnen doorstaan, dus zou ik graag eerst een keertje afspreken.

Groetjes,
Karen

Hopla

Dag Karen,

Ik ben nen 'jonge' knaap van 28 en moet er ook even tussen uit. Wat en hoe ik weet het
ook nog allemaal niet, maar van hier vertrekken met de fiets en zo een paar weken rondtoeren, het zegt me wel iets!
Je eigen tegenkomen noemen ze dat :)...
Het is de eerste keer dat ik me op zo'n site zet, dus spannend :)

Ik weet niet of we hier ook kunnen chatten....

Heel veel greets en wie weet tot hoors!

Robin

Hey

Ik zag je berichtje. Mijn naam is Renaat, ik woon in Genk. Eigenlijk twijfel ik nog om eind december voor een drietal weken richting Indonesië te gaan ofwel begin oktober naar een andere bestemming voor twee weken. Ik bezocht al eerder heel wat landen (China, Vietnam, Cambodja, India, Nepal, Thailand, Tibet, Botswana, Zimbabwe, Chili, Argentinië, Europa, Verenigde Staten, ...), waarbij natuur en cultuur hand in hand gaan. Ik hou ervan sites te bezoeken, maar evenzeer van lange wandelingen of een trektocht. Meestal waren het individuele (deels georganiseerde) reizen, soms ook groepsreizen. De individuele reizen doe ik het liefst. Bestemmingen die momenteel mijn voorkeur wegdragen zijn Indonesië, Madagascar, Bolivië (al dan niet in combinatie met Peru of Chili), Japan, een stukje zijderoute. Ik weet niet in hoeverre dit in jou reisplannen past.

Groetjes
Renaat

ik wil ook mee :-)

Hey Karen

Een avontuurlijke low-budget reis naar een plekje met veel natuurlijke schoonheid zie ik ook helemaal zitten.
Ik ben 26 jaar en woon ook in het Leuvense.
Heel augustus, de eerste twee weken van september of eventueel de maand oktober kan ik vrijaf nemen (enfin wel max. 3 weken aan een stuk normaal gezien).
Laat maar iets weten als je nader wil kennis maken.

Groetjes
Natalie

Hoi iedereen!

een avontuurlijke low-budget reis is nog net wat ik zoek! Wel voor de periode 14 juli - 6 augustus, tijdens het bouwverlof namelijk. Ik weet niet of jullie al concrete plannen hebben gemaakt, maar als je nog iemand zoekt om bij de groep gevoegd te worden, hoor ik het graag :)

Ik ben 31/m/zottegem trouwens.

Groeten!
Gert

reisgenote

hey karen

Ik ben zelf 31 jaar, onderwijzeres en sportief, ik hou van actieve vakanties met veel variatie en liefst in een klein groepje of per twee. Bestemming maakt niet uit. Als ik het zonneke maar te zien krijg. Het is al enkele jaren geleden dat ik eens een serieuze reis heb ondernomen. Ik zit met werken aan mijn huis in Antwerpen.

Ik heb nood aan een week tot 15 dagen vakantie begin augustus. Dan kan ik het stof en de werken even ontvluchten en ontspannen op reis.

Ik weet niet of jij al een reismaatje hebt gevonden anders kunnen we eens afspreken om te kijken of het klikt.

Zuid Frankrijk - 08/07/2012 tem 15/07/2012

Hoi,

Ik vetrek nu zondag 08/07/2012 met de auto richting Zuid Frankrijk (Middelandse Zee). Ik keer terug naar België op 15/07/2012. Voor de rest is er nog niets geweten. Het is een trip in het onbekende. Als je zin hebt, kan je mee.

Laat het me via mail maar weten: [email protected]

Groetjes,

Stijn

Dag Iedereen,

Bedankt iedereen voor jullie reacties! Ondertussen worden de vakantieplannen al concreter. In augustus wordt het een kortere trip, maar ik ben nog altijd op zoek naar een reisgenoot voor de periode half september tot half oktober. De bestemming liefst wat exotisch, met de rugzak en het openbaar vervoer het land verkennend...

Groetjes,
Karen

Dag karen,

ik ben wel geïnteresseerd in een avontuurlijke reis. Helaas weet ik pas binnen enkele weken of ik congé kan nemen in de periode september - oktober. Kun je me eventueel op de hoogte houden of je nog mensen zoekt of niet?

groetjes

Sofie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan