Azië / Afrika 2019

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door RitaVG, 26 jan 2019.

1. RitaVG

RitaVG New Member

Hey iedereen,

Ik ben Rita, 32 jaar, en afkomstig uit de regio Sint-Niklaas. Ik zoek via dit forum een tof ‘reisgroepje’ om dit jaar 1 of meerdere reizen buiten Europa te doen (2 à 3 weken). Het lijkt me het fijnst als we van ongeveer dezelfde leeftijd zouden zijn

Volgende landen staan alvast nog op m’n lijst: Cambodja, Myanmar, Thailand, Vietnam, Kirgizië, Mongolië, Nepal, Kenia, Tanzania. Andere suggesties zijn ook zeker welkom.

Ik heb het principe ‘verlof is er om te reizen’. Gelukkig kan ik redelijk wat verlof nemen, en ben ook flexibel qua periode - al mijd ik liever de zomermaanden (‘hoogseizoen’).

Mijn manier van reizen? Ik ben geen ‘planmatige reiziger’, ik hou van het ontdekken... Al liggen de ‘grote lijnen’ vaak wel al op voorhand vast. Qua slaapplekken mag het zeker ‘basic’ zijn, zolang het maar ‘proper’ is En voor de rest... genieten!

Als we aan een groepje geïnteresseerden zouden geraken, kunnen we altijd eens iets gaan drinken om de zien of we ‘klikken’...

Groetjes

2. Tay

Tay New Member

Hey Rita

Toevallig interesse in een rondreis van Bangkok naar Singapore? Periode april-mei?

Grts
    Tay

3. RitaVG

RitaVG New Member

Hey Tay, bedankt voor je berichtje.
    Maleisië en Singapore zijn helaas geen bestemmingen die ik momenteel in m’n hoofd heb - of dit jaar zou willen doen.

Hopelijk vind je een geschikte reispartner :)

4. eds1982

eds1982 New Member

Ik vertrek 28 februari naar Cambodja. Eerst 3 tal dagen Bangkok, dan doorvliegen naar Siem Reap.
    22 maart terugvlucht.

Ik ben 36 en uit Gent.

5. RitaVG

RitaVG New Member

Had wel iets kunnen zijn... qua timing valt het voor mij helaas wat ongelukkig. In februari/maart zal ik geen 2 of 3 weken verlof kunnen nemen...

Heel veel plezier daar, zal zeker de moeite zijn :)

6. Jean Paul

Jean Paul Member

Hey,

Je insteek lijkt gelijkaardig aan mijn insteek:
    - beste attracties zijn de ongeplande attracties
    - basic ho(s)tels die proper zijn
    - reisperiode van 2-3 weken

Vele gelijkaardige landen op mijn to do lijsten zoals Cambodja, Myanmar, Thailand, Vietnam, Kirgizië, Mongolië en Nepal (ABC trektoch).
    Naar periode ben ik redelijk flexibel.

Ik ben 37 jaar en komt uit Oostende.

Iets gaan drinken vooraf lijkt me alvast een goed idee.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie