Azië Bangkok Maart 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

fuller

New Member
Hey,

Ik ben Dimitri 23 jaar oud en woon in oost vlaanderen ( belgie ).
Alles samen heb ik ongeveer 8 maand reiservaring in Thailand.
In maart 2012 ga ik dit nog eens verlengen met 2 weken.
Aangezien ik bijna alles gezien heb in thailand ga ik deze reis enkel Bangkok en miss max 200km rond bangkok reizen. De bedoeling van deze reis is leuke dingen te doen in bangkok zoals long boats , thai box (kijken) , lekker eten , uitgaan in zowel toeristisch al niet toeristische delen. Ik heb enkele hoteletjes die ik graag gebruik tussen 20 en 30 euro per nacht heel verzorgd en dichtbij alle attracties
tongue.gif
.

Mensen die graag meegaan mogen altijd een seintje geven.
Groetjes Dimi

Hey Dimi,

Kzou het eventueel wel zien zitten om mee te gaan naar Bangkok.
Ik ben 20 jaar oud en ook afkomstig uit oost-vlaanderen.
Kheb wel geen ervaring met rondtrekken en al zeker niet in Thailand.
Kweet niet of dit een probleem is of niet...

Greetz Thomas

Hey Dimi,

Kzou het eventueel wel zien zitten om mee te gaan naar Bangkok.
Ik ben 20 jaar oud en ook afkomstig uit oost-vlaanderen.
Kheb wel geen ervaring met rondtrekken en al zeker niet in Thailand.
Kweet niet of dit een probleem is of niet...

Greetz Thomas

Dag Thomas,

Dat is zeker geen probleem. Ik heb reeds 6 maand in Bangkok doorgebracht en vind het altijd leuk om deze stad te tonen aan niemand die er nog niet of weinig is geweest. En rondtrekken is niet echt de bedoeling , meer een vakantie waar Bangkok centraal staat. Miss kun jij een meegeven wat je net van deze vakantie verwacht en dan kunnen we zien of dit overeenkomt.

Groeten Dimi

Goh, goeie vraag :p Kweet eigenlijk niet wat ik moet verwachten van deze reis. De zaken die je daar opsomt lijken me wel leuk om te doen en uitgaan zie ik ook zeker zitten. En voor die €30 zal je wel een ietwat verzorgde kamer hebben zoals je zegt. Tzal geen 5 sterrensuite zijn maar das geen probleem voor mij. En voor de rest gwn amuseren hé :)

Greetz Thomas

Jetairways

Goh, goeie vraag :p Kweet eigenlijk niet wat ik moet verwachten van deze reis. De zaken die je daar opsomt lijken me wel leuk om te doen en uitgaan zie ik ook zeker zitten. En voor die €30 zal je wel een ietwat verzorgde kamer hebben zoals je zegt. Tzal geen 5 sterrensuite zijn maar das geen probleem voor mij. En voor de rest gwn amuseren hé :)

Greetz Thomas

Idd, Miss moeten we deze week eens afspreken om de reis te bespreken. Heb ook al even gekeken naar een vlucht ,Jetairways goeie maatschapij met een heel jonge vloot 570 euro brussel bangkok van 3 tem 18 maart.
En als we gaan zou ik niet al te lang meer wachten om te boeken aangezien de prijzen enkel nog omhoog gaan.

Ja, das geen slecht idee. Euhm kweet nie wnr je tijd hebt om eens af te spreken, ik kan normaalgezien alle dagen behalve deze woensdag en natuurlijk niet met oud en nieuw enzo...
Kweet nu niet van waar jij bent maar ik woon in Dendermonde.
En over die vlucht, kheb eens gekeken op de site van Jetairways en kheb geen rechtstreekse vluchten gevonden die op 3 maart vertrekken van Brussel naar Bangkok... Kweet nu niet waar jij op gekeken hebt maar dat zullen we dan wel zien als we afspreken :)

Greetz Thomas

Laatst bewerkt:
Ja, das geen slecht idee. Euhm kweet nie wnr je tijd hebt om eens af te spreken, ik kan normaalgezien alle dagen behalve deze woensdag en natuurlijk niet met oud en nieuw enzo...
Kweet nu niet van waar jij bent maar ik woon in Dendermonde.
En over die vlucht, kheb eens gekeken op de site van Jetairways en kheb geen rechtstreekse vluchten gevonden die op 3 maart vertrekken van Brussel naar Bangkok... Kweet nu niet waar jij op gekeken hebt maar dat zullen we dan wel zien als we afspreken :)

Greetz Thomas

Ja het is met een tussenlanding in mombai , maar de rechstreekse vluchten vanuit brussel zijn al snel 800 tot 1200 euro. Ik woon in zele niet zo heel ver dus :D . Als het voor jou past mag je altijd nu vrijdag rond 17h eens langskomen ik zal mijn adress nog doorsturen in een priveberichtje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan