Azië: China of Laos+Cambodja (in 2013)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonrisa

Member
Hallo reisgeïnteresseerde :-)

Omdat het weer zowat begint te kriebelen om nog eens een stukje van de wereld te gaan verkennen dit oproepje naar een reisgenoot (m/v). Ik zou graag in 2013 China of Loas en Cambodja verkennen met de rugzak. De bedoeling is dus om te gaan rondreizen met het openbaar vervoer, logeren in goedkope hostels, zowel een mix van toeristische bezienswaardigheden als lokale cultuur, ... Mijn idee is om te gaan voor een 4 tot 5 tal weken. Qua data staat nog niks vast, zolang het maar ergens in 2013 is :-)

Ik ben zelf een vrouw van 27 jaar met vrij wat reiservaring (Peru, Bolivië, Mexico, Guatemala, India, Rwanda, ...) En nu wil ik graag Azië wat meer verkennen en met medereizigers is dat des te leuker. Heb je interesse, dan laat je maar iets weten en dan kunnen we eens afspreken.

groetjes!

Dag Sonrisa,

Het was leuk om uw advertentie te lezen daar ik al een tijdje ook met plannen zit om eens naar azie te gaan. Ik heb niet echt iets concreets voor ogen maar weet dat ik graag china/nepal wil bezoeken. Ik denk dat alles wat ik in die landen zie / meemaak een heel nieuwe en interessante ervaring zou zijn. Ik wil dicht bij de natuur en de lokale mensen zijn en weg van de drukke touristische bezienswaardigheden. Door een reportage dat ik gezien heb op national geographic ben ik nu in de baan van de hoogste spoorlijn ter wereld - die van beijing naar Lhasa in nepal

(zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Peking-Lhasa-spoorlijn voor meer info)

Als je wil, kunnen wij wat verder hierover praten op skype? je kan mij daar vinden als Gabriellita1.

Groetjes,

Omdat het weer zowat begint te kriebelen om nog eens een stukje van de wereld te gaan verkennen dit oproepje naar een reisgenoot (m/v). Ik zou graag in 2013 China of Loas en Cambodja verkennen met de rugzak. De bedoeling is dus om te gaan rondreizen met het openbaar vervoer, logeren in goedkope hostels, zowel een mix van toeristische bezienswaardigheden als lokale cultuur, ... Mijn idee is om te gaan voor een 4 tot 5 tal weken. Qua data staat nog niks vast, zolang het maar ergens in 2013 is :-)

Ik ben zelf een vrouw van 27 jaar met vrij wat reiservaring (Peru, Bolivië, Mexico, Guatemala, India, Rwanda, ...) En nu wil ik graag Azië wat meer verkennen en met medereizigers is dat des te leuker. Heb je interesse, dan laat je maar iets weten en dan kunnen we eens afspreken.

groetjes!

Dag Sonrisa,

Het was leuk om uw advertentie te lezen daar ik al een tijdje ook met plannen zit om eens naar azie te gaan. Ik heb niet echt iets concreets voor ogen maar weet dat ik graag china/nepal wil bezoeken. Ik denk dat alles wat ik in die landen zie / meemaak een heel nieuwe en interessante ervaring zou zijn. Ik wil dicht bij de natuur en de lokale mensen zijn en weg van de drukke touristische bezienswaardigheden. Door een reportage dat ik gezien heb op national geographic ben ik nu in de baan van de hoogste spoorlijn ter wereld - die van beijing naar Lhasa in nepal

(zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Peking-Lhasa-spoorlijn voor meer info)

Als je wil, kunnen wij wat verder hierover praten op skype? je kan mij daar vinden als Gabriellita1.

Groetjes,

groetjes!

op reis!

Dag Sonrisa,
ik snap wat je bedoelt: bij mij begint het ook al terug wat te kriebelen. Ik zou graag heel de maand juli gaan rondtrekken in Azië. De bestemmingen ben ik nog wat aan het twijfelen, maar Tibet lijkt me wel vet of Thailand/Laos/Vietnam/Indonesië?
Groetjes,
Laure

hoi

hoi,

Jou korte inleiding over wat je wil doen doet het bij mij enorm kriebelen. Ik wil enorm graag deze landen gaan bezichtigen met oog op cultuur en natuur maar niet door het oog van een toerist. Ikzelf ben 25 jaar en kan mijn verlofperiode vrij kiezen. Alleen op reis vertrekken is niet evident en "veilig". Om zo'n trip te kunnen maken met iemand die dezelfde interesses heeft lijkt me enorm leuk. Misschien kunnen we eerst eens afspreken om te kijken wat je graag wilt zien/doen en of we het met elkaar kunnen vinden? Ik ben geen moeilijke al zeg ik het zelf. En uit mijn naam kun je het niet onmiddellijk afleiden maar ik ben vrouwelijk.

Hoop dat je me mailt!

gr Kim

Zuid-Korea

Hey :smile:,

Heb je toevallig geen interesse in Zuid-Korea?

grt

Isabel

groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan