azië feb/maart2009

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lore
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lore

New Member
hallo!!

Ik ben Lore en in januari 2009 ben ik afgestudeerd. Ideaal om een reisje te plannen denk ik dan!
Vooral Azië intresseert me zoals Thailand, vietnam,... Maar ik sta ook open voor andere ideeën.
Zodus zoek ik een toffe en spontane reisgenoot! Iemand geïntresseerd?
Laat iets van je horen!!

groetjes Lore

hallo!!

Ik ben Lore en in januari 2009 ben ik afgestudeerd. Ideaal om een reisje te plannen denk ik dan!
Vooral Azië intresseert me zoals Thailand, vietnam,... Maar ik sta ook open voor andere ideeën.
Zodus zoek ik een toffe en spontane reisgenoot! Iemand geïntresseerd?
Laat iets van je horen!!

groetjes Lore
Hey Lore,

Ik zag je berichtje hier staan en dat leek me wel wat.
Ik zou in februari wel kunnen. Thailand daar wou ik zoiezo al eens naartoe, maar vermits ik nooit iemand mee kreeg...
Ik was eerst van plan om in februari te gaan skiën, maar nu ik uw berichtje las begon het toch te kriebelen om eens een grote reis te maken. laat maar iets weten als je het ziet zitten en je nader kennis wil maken.
je mag me ook toevoegen aan msn. => [email protected]

groetjes
Bart

Samen op reis

Hey Lore,

ik zag net dat je hebt gereageerd op mijn berichtje op deze website. Bedankt hiervoor :smile:. Het is zo dat ik ondertussen een cruise geboekt heb richting de Caraïben voor 2 personen. Mijn reisgezellin zal misschien uiteindelijk toch niet meekunnen in de periode dat er geboekt is. Moest je interesse hebben om mee te gaan als mijn huidige reisgezellin uiteindelijk niet kan, gelieve dan je e-mailadres achter te laten zodat ik met je kan contact opnemen. Het is een 7-daagse cruise met vertrek vanuit Miami en 3 overnachtingen (deze moeten nog geboekt worden) te Miami. De totaalprijs (Vlucht+ cruise+ hotelovernachtingen) zal zo'n 1050 eur bedragen. Dit is een spotprijs als je weet dat het om een 4*+ cruiseschip gaat. Deze is de route die het schip zal volgen: Dag 1: vertrek vanuit Miami Dag 2: op zee Dag 3: Samana (Dominicaanse Rep) Dag 4: St. Thomas (US Virgin Islands) Dag 5: Tortola (British Virgin Islands) Dag 6: op zee Dag 7 Bahamas Dag 8: Miami. De reis zal doorgaan vanaf 5 tot 15 februari.

Groetjes,
Eline

azie feb/maart2009

Hoi Lore,

Ik ben ook bijna afgestudeerd en ga een reis maken in Azie vannaf februari 2009! Neem contact met mij op als je wil. Dan kunnen wij eventueel de plannen verder bespreken. Ik kan niet meer wachten om te vertrekken :)!

Gelukkig 2009 alvast :)!

Gr.

Desi (27)
[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan