hallo, ik vertrok in juni bijna voor 2 maanden naar het zuidwesten van amerika voor een vrijwilligersproject, maar die organisatie heeft het helaas net laten afweten en ben nu dringend op zoek naar een even voordelig en boeiend alternatief. aangezien ik niet alleen wil reizen en aangezien twee maanden amerika op mijn eentje te duur lijkt (?) dacht ik aan aan wat langere reis in azië. ik ben al eens 3 weken in [highlight]thailand[/highlight] geweest en dat was mijn goedkoopste en meest gevarieerde vakantie ooit. ik zou het liefst 2 maand gaan en liefst midden mei al vertekken, maar andere suggesties zijn welkom. zo lang ik maar midden augustus terug ben. ook qua landen valt alles nog te bespreken, ik dacht initieel aan [highlight]laos[/highlight] omdat ik daar zo veel goede dingen over hoor, gecombineerd met [highlight]vietnam[/highlight]? maar als iemand toch nog america verkiest en denkt dat dat toch lukt met een redelijk budget, graag!
anyway, als je interesse hebt laat mij dan zo vlug mogelijk iets weten, bij voorkeur via email (emholemans@hotmail.com)
groeten,
emily (32 jaar, creatief, half-avontuurlijk en fotoklikgraag persoon)
'k ga ondertussen toch met die vrijwilligersorganisatie naar amerika, dus mijn trip naar azië wordt uitgesteld naar een ander jaartal. ik zoek dus ook geen reispartners meer.
aan iedereen: veel succes en veel plezier!!!
emily.