Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Azië juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elkee

New Member
Hallo!

Ik ben vorig jaar naar Zuid-India geweest. Ik vond het zo een ongeloofelijke ervaring dat ik de rest van India zou willen verkennen. Daarom ben ik op zoek naar een reisgenoot, liefst gelijkaardige leeftijd, voor de maand juli. Mijn voorkeur gaat uit naar India, maar ik sta zeker ook open voor andere suggesties binnen Azië. Aangezien ik student (23jaar) ben, verkies ik een low-budget reis.

Als dit zoekertje jou aanspreekt, aarzel dan zeker niet om mij te contacteren!

Groetjes, Elke

Hoi Elke,

Ik ben vorig jaar zelf naar Azië gereisd en deel je interesse. Waar precies ligt voor mij heel open. Mijn voorkeur ligt bij Cambodja, Vietnam, China, Korea en ook Indië! Voor hoe lang denk je precies te reizen?

Ik ben 25 jaar (m) uit Mechelen, werkende ondertussen. Als je interesse hebt, laat dan maar iets weten

Groetjes

Hallo,

Ik ben enkele jaren terug naar Noord-India geweest en wil ook opnieuw naar Azië deze vakantie.
Ik kan de eerste 3 weken van juli ongeveer.

Als je intussen nog niemand gevonden hebt, geef gerust een seintje!

Groetjes,
Griet
(leerkracht, 26j)

nog nooit geweest maar wel veel zin om te gaan

Dag Elke

ik ben zelf nog nooit in Azië geweest maar Indië boeit me wel al weet ik niet helemaal wat ik er van mag verwachten.
Dat het een behoorlijk cultuurschok kan zijn heb ik al veel gehoord maar ik wil het wel eens zelf gaan ontdekken,
lijkt me ook een mooie reis voor de amateur fotograaf in mezelf (lees: enkel op reis )
Zelf reis ik het liefst met de rugzak, trein, fiets of auto maakt mij dan allemaal niet zo veel uit.
De eerste drie weken van juli heb ik verlof dus als het je iets lijkt hoor ik graag iets van je.
Misschien ook handig om te weten, ik ben man/jongen van 26.

Groeten
Maxim

Hallo Elke,
Mijn reisplan komt ongeveer met jouw reisplan overeen. Ik zou graag de eerste week van juli vertrekken naar Azie, thailand of myanmar. Ik plan om daar ongeveer drie weken te blijven. Heb je hiervoor interesse om samen te reizen?

Groetjes,

Elke

Beste,

Ik kan helaas niet meer op reis in juli wegens omstandigheden. Ik hoop dat je alsnog een reispartner vindt!

Groetjes, Elke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...